اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 28 آبان 1392 / کد مطلب: 7339 / نظرات: 0

سبحانی‌فر در نطق میان دستور/


ایران از حقوق حقه خود کوتاه نخواهد آمد


ایران از حقوق حقه خود کوتاه نخواهد آمد عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، با بیان اینکه مذاکرات اخیر مورد توجه جامعه جهانی قرار گرفته است، گفت: جامعه جهانی باید بداند که ایران از حقوق حقه خود کوتاه نخواهد آمد.
رمضانعلی سبحانی فر در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور با بیان اینکه آنچه امروز مورد توجه جامعه قرار دارد مذاکرات هسته ای ایران با 1+5 می باشد، گفت: جامعه جهانی بداند که ملت ایران از حقوق حقه خود گذشت نخواهد کرد.
نماینده مردم سبزوار، جوین، جغتای و خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران امروز مذاکرات را یک فرصت می داند تا در غالب مذاکره بیان مظلومیت ایران و احقاق حقوق خود را به گوش جهانیان برساند و با صعه صدر توانمندی خود را به دنیا نشان دهد تا غرب بداند که جمهوری اسلامی از نقطه ضعف یا عجز با آنها حرف نمی زند.
وی افزود: دنیا بداند که تیم هسته ای ما با اعتماد و پشتیبانی مقام معظم رهبری بر ملت شریف ایران دیپلماسی نوین حسن روحانی را به پیش می برد.
این نماینده مردم در مجلس نهم تصریح کرد: انتظار می رود افراد غیر مسئول از اظهارنظر غیر کارشناسی که در روند امور اخلال و به منافع ملی خدشه وارد می کند خودداری کند.
سبحانی فرد خطاب به نمایندگان گفت: رفع انتظارات مردم از دولت و مجلس نیازمند است تا به این ترتیب مشکلات کشور مرتفع شود.
وی ادامه داد: امروزه مردم از تورم، افزایش قیمت ها، بیکاری به ویژه بیکاری فارغ التحصیلان که بزرگترین سرمایه انسانی کشور هستند رنج می برند برای چاره اندیشی درباره آنها توصیه می شود دولت به حفظ ظرفیت تولید کارخانجات موجود و افزایش آنها که اکنون تعطیل می باشد همچنین تکمیل طرح های نیمه تمام و توجه به کشاورزان و کمبودهای اساسی این بخش از جمله سرمایه در گردش، تأمین نهادهایی چون کود و سم و ماشین آلات کشاورزی اقدام کند.
نماینده مردم سبزوار، جغتای، جوین و خوشاب،داورزن و ششتمد در مجلس افزود: امید است در سال جاری قبل از برداشت محصولات، نرخ خرید تضمینی آنها اعلام شود.
وی با بیان اینکه جا دارد با توجه به نرخ تورم نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی متناسب انتخاب شود، افزود: در همین راستا دولت باید از واردات بی رویه محصولات کشاورزی جلوگیری کند که این امر امروز در فصل برداشت پنبه باعث شده جمع آوری این محصول نتواند هزینه های خود را تأمین کند.
این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به رئیس جمهور، گفت: از رئیس جمهور انتظار می رود شهرستان ششتمد که مصوبه دولت را دارد و مردم دیار ابوالحسن بیهقی که منتظر ابلاغ شهرستان می باشد تسریع به عمل آید.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس یادآور شد: براساس قانون که مراکز بخش ها بایستی به شهر تبدیل شوند انتظار ابلاغ برخی شهرهای حوزه انتخابیه را دارم.
وی گفت: برخورداری حوزه انتخابیه من از میانگین استانی پایین تر می باشد، توجه ویژه به برخی جاده ها در حوزه انتخابیه ام خواسته جدی مردم از مسئولان است.
این نماینده مردم در مجلس نهم خطاب به وزیر نفت افزود: برخورداری روستاها شهرستان های حوزه انتخابیه من که از میانگین استانی پایین تر می باشد تسریع به عمل آورید و همچنین انتقال خط لوله گاز از سبزوار به جوین که تأمین کننده سوخت مجتمع فولاد سبزوار می باشد اقدام به عمل آورید.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، خطاب به وزیر نیرو گفت: امید است نیروگاه سیکل ترکیبی سبزوار مورد پیگیری جدی قرار گیرد.
سبحانی فر خطاب به وزیر راه و شهر سازی افزود: برخورداری راه هایحوزه انتخابیه اینجانب از میانگین استانی پایین تر می باشد توجه ویژه به جاده برغمد به جغتای و منیدر جاده خوشاب به رحمت آباد و سه راه انداده ،جاده ترانزیت سبزوار به قوچان ،راه آهن سبزوار و همچنین جاده های روستایی تسریع به عمل آید.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.