اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 28 آبان 1392 / کد مطلب: 7343 / نظرات: 0

مدیر دفتر بسیج دانش آموزی/


1100 نفر دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند


1100 نفر دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شدند  مدیر دفتر بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت : یکهزار و 100 نفر از دانش آموزان این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش سبزوارپیام، سرگرد پاسدار علی پیری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : 720 نفر از این دانش آموزان پسر و بقیه از دانش آموزان دختر بودند که در قالب دو کاروان با قطار به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

وی با اشاره به استقبال چشمگیر دانش آموزان از اردوهای راهیان نور گفت : این اردوها نه تنها اجباری نیست بلکه داوطلبانه و مشتاقانه است و با توجه به محدویت و پاسخگویی امکانات بسیاری از دانش آموزان به رغم علاقه از اعزام بازمی مانند.

وی بیان اینکه دانش آموزان اعزامی از دانش آموزان سال دوم متوسطه بوده که در حال گذراندن درس آمادگی دفاعی می باشند ،افزود : این دانش آموزان در مدت شش روز سفر از مناطق اروند کنار ، شلمچه ، هویزه ، معراج شهدا ، یادمان فتح المبین و دهلاویه بازدید می کنند.

وی با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی همچون رزمایش رزمی فرهنگی و بازدید از مناطق جنگی برای دانش آموزان ، گفت : در رزمایش رزمی فرهنگی، وقایع کشورمان از پیروزی انقلاب اسلامی ، تهاجمات نظامی دشمنان ، فتح و آزادسازی خرمشهر ، ترور دانشمندان هسته ای و جنگ نرم به نمایش گذاشته می شود.

مدیر دفتر بسیج دانش آموزی ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار اردوی راهیان نور را برنامه ای در مقابل تهاجمات فرهنگی دشمنان عنوان کرد و گفت : این اردو تاثیرات بسیار خوبی روی قشر نوجوان و جوان جامعه دارد.

سرگرد پاسدار پیری اظهار داشت : در این اردوها مردم بویژه قشر جوان و نوجوان جامعه با سیره شهدا و دلاورمردی ها و فداکاری های آنان بیشتر آشنا می شوند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.