اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 آبان 1392 / کد مطلب: 7346 / نظرات: 0

محسنی ثانی/


ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه ضروری است


ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه ضروری است نماینده مردم شهرستان های سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب و داورزن در مجلس شورای اسلامی خواستار ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، محمدرضا محسنی ثانی در جمع مسوولان اجرایی سبزوار گفت : امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که فرهنگ بسیجی در جامعه تقویت شود.

ویبا اشاره به احیای فرهنگ بسیج افزود : متاسفانه با گذشت زمان از ارزش های بسیج فاصله گرفتیم که لازم است به برکت هفته بسیج که در پیش رو داریم به فرهنگ ارزشمند بسیج رجعتی داشته باشیم .

وی اظهارداشت : بسیج از یادگاران امام راحل و نیروی لایزال و قوی بر مبنای ایثار ، اخوت و برادری است و لازم است که همه ما در هر مسئولیتی که هستیم به تکلیف بسیجی خود که نشات گرفته از فرهنگ بسیج است عمل کنیم .

نماینده مردم سبزوا در مجلس شورای اسلامی ، عمل به تکلیف بسیجی را دارویی برای درمان بسیاری از مشکلات و نارضایتی ها عنوان کرد/

وی گفت : امروز حتی اگر یک نیروی بسیجی در سازمان یا دستگاهی باشد بایستی باورها ، اعتقادات و فرهنگ بسیجی موجب رضایتمندی مردم و تغییرات مثبت در آن سازمان شود.

محسنی ثانی با اشاره به حوادث پس از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون و توفیقات نظام مقدس جمهوری اسلامی، افزود : انقلاب ما توانست به برکت بسیج از همه توطده ها و دسیسه های دشمنان سرافراز بیرون بیاید .

محسنی ثانی گفت: اگر می بینیم امروز کشور ما در دنیا مطرح شده در راستای بسیج است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.