اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 29 آبان 1392 / کد مطلب: 7347 / نظرات: 0

بخشدار ششتمد:


ایران نیازمند تفکر بسیجی در همه عرصه ها است


ایران نیازمند تفکر بسیجی در همه عرصه ها است   بخشدار ششتمد خواستار ترویج تفکر بسیجی در جامعه شد و گفت : نظام مقدس جمهوری اسلامی نیازمند تفکر بسیجی در تمامی عرصه و دوران ها است .

به گزارش سبزوارپیام، علیرضا عبداللهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه موجب وحدت و هماهنگی بیشتر است .

وی بسیج را مایه افتخار و عزت نظام و ملت بزرگ ایران دانست و گفت : خدمات و توفیقاتی که این شجره طیبه برای کشورمان داشته برکسی پوشیده نیست .

وی با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) که ˈ من همواره به خلوص و صفای بسیجیان غبطه می خورم و از خدا می خواهم تا مرا با بسیجیان محشور گرداند ˈ اظهار کرد : به حق دیدیم که خلوص و صفای بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس موجب شد در برابر دشمنی که از جانب بسیاری از قدرت های استکباری حمایت می شد، بیاستند .

بخشدار ششتمد همچنینَ با گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج منحصر به روز و هفته نیست بلکه بایستی در تمام طول سال تفکر و فرهنگ بسیجی در جامعه حکمفرما باشد .

عبداللهی با اشاره به فعالیت 66 پایگاه بسیج در شهر و روستاهای ششتمد گفت : طی هفته بسیج پایگاه شهدای روستای دهنو ششتمد افتتاح می شود .

وی همچنین از افتتاح میدان تیر شهر ششتمد در طی هفته بسیج نیز خبر داد و گفت : برگزاری برگزاری نشست های بصیرت سیاسی فرماندهان ، مربیان و سرگروه های شجره طیبه صالحین ، برگزاری نشست های روشنگری در روستاها ، همایش بزرگ فرهنگ سازی سبک زندگی اسلامی ، محفل انس با قرآن از جمله برنامه های این هفته در ششتمد است .

بخش ششتمد با 49 روستا در جنوب سبزوار قرار دارد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.