اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 30 آبان 1392 / کد مطلب: 7355 / نظرات: 0

بخشدار ششتمد/


کتابخانه بیهقی ششتمد برای تکمیل تجهیزات نیازمند همکاری مسوولان است


کتابخانه بیهقی ششتمد برای تکمیل تجهیزات نیازمند همکاری مسوولان است   بخشدار ششتمدگفت : برای تجهیز کتابخانه شهر و احداث چند کتابخانه روستایی در این بخش نیازمند همکاری مسوولان و خیرین هستیم .

به گزارش سبزوارپیام، علیرضا عبداللهی روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر کتابخانه بیهقی ششتمد به عنوان تنها کتابخانه این بخش با کمبود قفسه و رایانه مواجه است .

وی با بیان اینکه کتابخانه بیهقی ششتمد با حدود 800 نفر عضو دارای 15 هزار نسخه کتاب به صورت قفسه باز ، 95 عنوان مجله و نشریه می باشد، افزود : در حال حاضر این کتابخانه براساس قوانین در یک نوبت تا پایان وقت اداری ارائه خدمات می کند.

وی با اظهار اینکه در صورتی که اعضا به یکهزار و 300 نفر برسد این کتابخانه به صورت دو شیفت اراِه خدمات می کند ،ادامه داد : با برنامه ریزی و هماهنگی های انجام شده قرار شده دو روز در هفته این کتابخانه در دو نوبت صبح و بعد از ظهر دایر باشد.

وی همچنین گفت : در صورت کمک خیرین و مسوولان ،امکان استفاده از فضای کتابخانه برای تشکیل کلاس ها و فعالیت های فرهنگی وجود دارد .

بخشدار ششتمد با اشاره به عضویت رایگان در کتابخانه بیهقی طی هفته کتاب گفت : همچنین در این هفته بخش اینترنت کتابخانه بیهقی ششتمد با سه دستگاه رایانه افتتاح شد.

عبداللهی همچنین نیاز به احداث کتابخانه در روستاهای پرجمعیت بخش ششتمد را ضروری دانست و گفت : لازم است که خیرین نیز در حوزه کتاب و نشر ورود پیدا کنند.




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.