اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 1 آذر 1392 / کد مطلب: 7357 / نظرات: 0


تیم صنعت نفت آبادان برای دیدار مقابل ثامن الحجج سبزوار حاضر نشد


تیم صنعت نفت آبادان برای دیدار مقابل ثامن الحجج سبزوار حاضر نشد   در هفته پنجم از سری مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته باشگاه های کشور ، تیم ˈ صنعت نفت آبادان ˈ برای دیدار در مقابل حریف خود موسسه مالی واعتباری ثامن الحجج(ع)سبزوار حاضر نشد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، امروز قرار بود تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار میزبان تیم صنعت نفت آبادان در سالن سربداران این شهرستان باشد که تیم صنعت نفت آبادان برای این دیدار حاضر نشد.

سرمربی تیم والیبال نشسته موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج(ع) سبزوار روز پنج شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : یک ساعت قبل از بازی مطلع شدیم که تیم صنعت نفت آبادان برای بازی در مقابل ما حاضر نمی شود.

هادی رضایی در خصوص نتیجه این دیدار افزود : با توجه به عدم حضور تیم صنعت نفت آبادان ناظر فدراسیون و داوران این دیدار را با نتیجه سه بر صفر به نفع تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار اعلام کردند.

وی ادامه داد : تیمی که در یک دیدار حاضر نمی شود بایستی دلایل محکمی مبنی بر عدم حضورشان را قبلا به فدراسیون اعلام کنند که تیم صنعت نفت آبادان این کار را انجام نداده بود و بنا بر قوانین این تیم بایستی در کمیته انضباطی حاضر شود.

با نتیجه اعلام شده برای این دیدار تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار 9 امتیاز از سه بازی کسب کرده است و یک بازی عقب مانده با ذوب آهن اصفهان دارد که 16 آذرماه برگزار می شود.

تیم والیبال نشسته ثامن الحجج (ع) سبزوار پنج شنبه هفته آینده هفتم آذرماه در گنبد کاووس به مصاف تیم گنبد می رود .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.