اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 1 آذر 1392 / کد مطلب: 7361 / نظرات: 0

امام جمعه سبزوار:


بسیج به عنوان یک پایگاه مستحکم ریشه در تاریخ دارد


بسیج به عنوان یک پایگاه مستحکم ریشه در تاریخ دارد امام جمعه سبزوار گفت :بسیج به عنوان یک پایگاه مستحکم برای انقلاب اسلامی ریشه در تاریخ دارد.
 
به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین ابراهیمی در خطبه های باشکوه نمازجمعه این هفته شهرستان سبزوار، افزود : اگر هر کسی در هر مسوولیتی که دارد خوب کار کند، در زمره بسیجیان مخلص است .

وی اظهار داشت : امام راحل (ره) بذر بسیج را در سالهای 41 و 42 در سرتاسر این کشور پاشید و این بذر مبارک در همه زوایای کشور رویید و ثمر بخش شد .

وی ادامه داد : یکی از ثمرات بسیج، سپاه پاسداران است که در طول جنگ تحمیلی توانست کمک کننده نیروهای ژاندارمری سابق ، ارتش و سایر بخش ها بوده و نقش مهمی در دوران دفاع مقدس ایفا کند.

امام جمعه سبزوار گفت : بسیج یکی از الطاف خداوند متعال می باشد که نصیب این ملت شده و توسط معمار کبیر انقلاب در پنجم آذر 58 بنیان آن نهاده شد .

امام جمعه سبزوار با بیان اینکه بسیج را نمی شود در یک گروه خاص معنا کرد،گفت :بسیج نهادی کاملا مردمی است که از بطن مردم برخاسته است .

وی اظهارداشت : یک شاخه بسیج، نظامی است و در حال حاضر مهمترین رسالت این نهاد ، کار در بخش فرهنگی ، فرهنگ عمومی جامعه و سبک زندگی اسلامی است.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به موفقیت هایی که پس از پیروزی انقلاب ، دوران دفاع مقدس و پس از آن در کشور حاصل شد،گفت : این موفقیت ها مرهون وحدت و یکدلی مردمی است که بایستی اکنون هم مدنظر ما باشد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.