اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 1 آذر 1392 / کد مطلب: 7366 / نظرات: 0


امام جمعه خوشاب:هر کسی بدون ادعا و با صداقت خدمت کند بسیجی است


امام جمعه خوشاب:هر کسی بدون ادعا و با صداقت  خدمت کند بسیجی است  امام جمعه خوشاب گفت : هر کسی که بدون ادعا و با صداقت در این کشور خدمت کند بسیجی است .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حجت الاسلام محمد صاحبی در خطبه های وحدت آفرین نمازجمعه این هفته شهرستان خوشاب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت بسیج افزود: بسیج مایه عزت کشور و نظام است و تفکر بسیجی بایستی هر چه بیشتر در جامعه اسلامی توسعه و ترویج یابد.

وی گفت: بسیج در باب صدق، امتحان صداقت داده است و در جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هم که روزگار سخت کشور بود بسیج از این امتحان سربلند بیرون آمد .

وی همچنین به اشاره به انفجار بیروت و شهادت رایزن فرهنگی ایران، گفت : تکفیری ها با حمایت اسراییل و عربستان سعودی که از مقاومت منطقه ناامید شده بودند برای ایجاد بحران فتنه طائفه ای اقدام به این کار کردند.

وی اظهار داشت : این عمل آن قدر منفور بود که آمریکایی ها آن را محکوم کردند اما دولت عربستان و اسراییل سکوت و حتی حمایت کردند.

وی با بیان اینکه غرب از فریب دادن ایران در راستای مذاکرات هسته ای ناامید شده ،افزود : غرب فهمیده است که ترکیب سیاست تحریم و تهدید نظامی برای ایران کاربرد عملی ندارد لذا بهترین راه مذاکرات منطقه ای با تیم مذاکره کننده است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.