اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 آذر 1392 / کد مطلب: 7383 / نظرات: 1


فرمانده بسیج خوشاب: سرچشمه تفکر بسیجی بر مبنای تابعیت از ولایت فقیه است


فرمانده بسیج خوشاب: سرچشمه تفکر بسیجی بر مبنای تابعیت از ولایت فقیه است فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب گفت : سرچشمه زلال تفکر شیعی و بسیجی بر محور تابعیت محض از ولایت فقیه است .

به گزارش سبزوارپیام ، سرگرد پاسدار محمد ابراهیم شم آبادی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود :بسیج مولود عاشورا و فرهنگ بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشورا است که بایستی هر چه بیشتر این فرهنگ در جامعه بویژه برای نسل جوان تبیین و ترویج شود.

وی اظهار داشت : ولایتمداری ، معنویت و بصیرت افزایی از اصول مهم بسیج است که بسیجیان همیشه مدنظر خود قرار می دهند.

وی با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا گفت : بسیج یادآور بزرگ مردانی پاک و بی ادعا است که همه چیز خود را برای دفاع از ارزشهای انقلاب و نظام در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود : در حقیقت بسیج امتداد خط سرخ ایثار و شهادت است که برای دوستداران نظام مایه امید و اعتماد و برای بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب بیم ، هراس و نا امیدی است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب اظهار داشت : بسیجیان در مقابل تهاجم سخت دشمن در دوران هشت سال دفاع مقدس خوب درخشیدند و راه و رسم فرهنگ عاشورا و عاشورایی زندگی کردن را به ما آموختند.

سرگرد پاسدار شم آبادی اظهار داشت : بسیجیان امروز نیز در مقابله با جنگ نرم دشمنان و دسیسه های آنان ایستادگی کرده و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری وحدت و افزایش بصیرت را مدنظر قرار می دهند.

وی با بیان اینکه بسیج مظهر ثبات ، کارآمدی ، ابهت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، افزود : در حقیقت بسیج امتداد خط سرخ ایثار و شهادت است که برای دوستداران نظام مایه امید و اعتماد و برای بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب بیم ، هراس و ناامیدی است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوشاب به بیان بخشی از برنامه های شاخص این شهرستان در هفته بسیج پرداخت و گفت: غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا ، دیدار فرماندهان بسیج شهرستان با امام جمعه ،دیدار با خانواده معظم شاهد و ایثارگر ،برگزاری همایش پیشکسوتان جبهه و جنگ ، برگزاری تجمع بزرگ بسیجیان در پنجم آذرماه و برگزاری مسابقات قرآنی از جمله این برنامه ها است.

سرگرد پاسدار شم آبادی برگزاری نشست های بصیرتی ،برگزاری مسابقات فرهنگی ورزشی ، برگزاری نشست های روشنگری با حلقه های صالحین ،افتتاح سوله ورزشی صالحین در روستای نوده انقلاب ، برگزاری مسابقات کتابخوانی ، برگزاری کوه پیمایی بسیجیان و برگزاری ایستگاه های صلواتی از جمله دیگر برنامه های این هفته در خوشاب عنوان کرد. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.