اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 5 آذر 1392 / کد مطلب: 7387 / نظرات: 0


هزار و281 نفر از زنان سرپرست خانوار امداد سبزوار تحت پوشش بیمه هستند


هزار و281 نفر از زنان سرپرست خانوار امداد سبزوار تحت پوشش بیمه هستند مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) سبزوار گفت :یکهزار و 281 نفر از زنان سرپرست خانوار این نهاد از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند.

به گزارش سبزوارپیام، سید حسین کرابی امروز در گفت و گو با خبرنگاران افزود : شمار این تعداد بیمه شده با افراد تحت تکفل آنها به دو هزار و 746 نفر می رسد.

وی اظهار داشت : هزینه بیمه این افراد جهت برخورداری از مزیت های بیمه تامین اجتماعی همچون درمان و بازنشستگی پرداخت می شود.

وی شمار بیمه شدگان مددجوی شهری این نهاد را هفت هزار و 313 نفر اعلام کرد و گفت : صدور کارت درمان برای مددجویان شهری ،معرفی پزشک خانواده ،بستن قرارداد با مراکز درمانی کمیته امداد از جمله اقدامات بخش بهداشت و درمان این نهاد است .

وی افزود : بیش از 50 پزشک ،مرکز درمانی ،بیمارستان و آزمایشگاه طرف قرار داد با کمیته امداد،به مددجویان خدمات ارایه می کنند.

وی ارایه خدمات خارج از تعهد بیمه همچون پرداخت هزینه های دندان مصنوعی،سمعک،لنز و عینک را از دیگر خدمات بخش بهداشت و درمان این نهاد به مددجویان اعلام کرد.

وی همچنین با اشاره به تشکیل پرونده برای بیماران صعب العلاج نیز گفت : لوازم و تجهیزات پزشکی مورد نیاز ، پرداخت هزینه نگهداری برای این بیماران ،تهیه دارو و پرداخت هزینه ایاب و زهاب جهت معاینه این بیماران را از دیگر خدمات واحد بهداشت و درمان کمیته امداد دانست .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.