اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 6 آذر 1392 / کد مطلب: 7392 / نظرات: 0


نمایشگاه ˈمشعلداران دانایی ˈ در سبزوار برپا شد


نمایشگاه ˈمشعلداران دانایی ˈ در سبزوار برپا شد  همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، نمایشگاه ˈمشعلداران داناییˈ با صحنه هایی از رشادت رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل ، تصاویر شهدا و هنرهای تجسمی با مضامین عاشورایی در سبزوار برپا شد.

به گزارش سبزوارپیام، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت : در این نمایشگاه بیش از 150 اثر از آثار برگزیده دانش آموزان هنرستان شاهد دخترانه شهید تندگویان سبزوار به نمایش گذاشته شده است .

قدرت الله راه چمنی، رشادت های رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و افزود: همه ما بایستی در معرفی شهدا به نسل جوان جامعه به عنوان یک ضرورت بکوشیم.

وی به فرمایش امام راحل (ره) که بسیج در امتداد عاشورا است اشاره کرد و گفت : بایستی با مطالعه زندگینامه شهدا و سووال از خانواده معظم شهدا و همرزمان آنان نسبت به شناخت بهتر شهدا اقدام کنیم .

راه چمنی با گرامیداشت هفته بسیج نیز اظهار داشت : اطاعت محض و وفاداری به ولایت در بسیجیان و رزمندگان از جمله ویژگی های مهم آنان بود .

نمایشگاه مشعلداران دانایی از امروز در محل مدیریت آموزش و پرورش سبزوار از ساعت 7:30 دقیقه صبح تا ساعت 14 آماده بازدید عموم است. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.