اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 آذر 1392 / کد مطلب: 7393 / نظرات: 0

در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه سبزوار/


تفکر و روحیه بسیجی موجب حفظ انقلاب شد


تفکر و روحیه بسیجی موجب حفظ انقلاب شد  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار گفت : در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن تفکر و روحیه بسیجی در بین آحاد مردم موجب حفظ انقلاب شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، سرهنگ پاسدار جعفر نمدچیان روز چهارشنبه در همایش تجلیل از بسیجیان نمونه سبزوار افزود : نیروهای بسیجی با حضور در همه عرصه های نظام جمهوری اسلامی نقش تعیین کننده ای داشته اند.

وی خدمت بی ادعا را یکی از ویژگی های بسیجیان عنوان کرد و افزود : امروز هم وظیفه همه بسیجیان است که با کار جهادی در هر مسوولیتی که هستند در جهت خدمت به مردم و رضایت آنان کوشا باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با تاکید بر حفظ روحیه بسیجی در همه موقعیت ها گفت : بسیجی بودن به شعار و سخن نیست بلکه بسیجی بودن به رفتار و عمل است.

وی با اشاره به اهمیت بسیج از منظر امام راحل (ره ) و ریشه تاریخی این شجره طیبه گفت : بسیجیان همان هایی هستند که امام در قیام 15 خرداد 42 گفت، سربازان ما در گهواره ها هستند و اکنون هم همان نیروها هستند.

سرهنگ پاسدار نمدچیان با اشاره به فرمایش امام راحل (ره) گفت : بسیج در هر جایی که باشد در اصول کنار نمی آید و برایش هم فرقی ندارد که دارای چه مقام و رتبه ای است چون برای خدمت آمده است .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سبزوار با بیان اینکه بسیجیان به دنبال آباد کردن دنیا هستند ولی دنیاگرا نیستند، افزود : بسیجی با بصیرت و آگاهی نسبت به همه مسائل فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی جامعه قدم برمی دارد .

وی با تشریح خدمات بسیج در برخی از حوزه ها بویژه محرومیت زدایی از روستاها گفت : بسیج با اعزام تیم پزشکی به مناطق روستایی ، عمران و آبادانی ، طرح های اشتغالزایی و نیز محرومیت زدایی در روستاها گام های اساسی برداشته است.

فرمانده حوزه بقیه ا... الاعظم (عج) بسیج ناحیه مقاومت سپاه سبزوار نیز در این همایش گفت : بسیج از یادگاران امام راحل و نیروی لایزال و قوی بر مبنای ایثار ، اخوت و برادری است.

سرگرد پاسدار رامشینی افزود : لازم است که همه ما در هر مسوولیتی که هستیم به تکلیف بسیجی خود که نشات گرفته از فرهنگ و ارزش های بسیج است، عمل کنیم .

در این همایش که با حضور جمعی از مسوولان ادارات و بسیجیان برگزار شد،از بسیجیان نمونه تجلیل شد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.