اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 7 آذر 1392 / کد مطلب: 7398 / نظرات: 0

سبحانی فر/


شکسته شدن تحریم ها موجب بهبود اوضاع اقتصادی می شود


شکسته شدن تحریم ها موجب بهبود اوضاع اقتصادی می شود نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: شکسته شدن تحریم ها موجب بهبود اوضاع اقتصادی و حل و رفع بسیاری از مشکلات می شود.

به گزارش سبزوارپیام، رمضانعلی سبحانی فر روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: توافق ایران با گروه کشورهای 1+5 در حقیقت دستاورد و پیروزی بزرگی است که با 10 سال مقاومت و ایستادگی ملت ایران در برابر زیاده خواهی ها محقق گردید.

وی افزود: این توافق مظلومیت و ایستادگی ملت ایران را به جهانیان اثبات کرد و در عین حال موجب تامین و به رسمیت شناخته شدن حق قانونی ایران گردید.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: شناساندن و معرفی توانمندی دانشمندان ایرانی در حوزه علوم و فناوری های نوین و نیز دانش هسته ای صلح آمیز و دسترسی به درجات مطلوب دانش هسته ای به جهانیان از دیگر نکات مثبت توافق صورت گرفته است.

وی گفت:جمهوری اسلامی به هیچ وجه به دنبال سلاح هسته ای نبوده است و نخواهد بود زیرا علاوه بر پایبندی به قوانین بین المللی هر گونه اقدام در این رابطه بر خلاف اعتقادات دینی ماست که با فتوای مقام معظم رهبری این امر به جهانیان و افکار عمومی اثبات شد.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت و تیم مذاکره کننده هسته ای ایران افزود: توافق ایران با کشورهای 1+5 موجب شد که تحریم های ظالمانه علیه ایران کاهش یابد و به سمت رفع تحریم ها و محدودیت ها و بهبود روابط ایران با کشورهای جهان باشیم.

وی تاکید کرد: این توافق آثار خوبی در رشد و پویایی اقتصاد ما دارد که شاهد این امر افزایش روابط دیپلماتیک ایران با کشورهای جهان و استقبال سرمایه گذاران خارجی در ایران طی روزهای اخیر است.

سبحانی فر گفت: دیوار تحریم ها شکاف برداشته است و امیدواریم به زودی شاهد شکسته شدن کامل این دیوار و مشکلات ناشی از آن باشیم که این امر با تدبیر دولت میسر می گردد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.