اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 8 آذر 1392 / کد مطلب: 7403 / نظرات: 0


یادواره شهید سردار محمدیانی در سبزوار برگزار شد


یادواره شهید سردار محمدیانی در سبزوار برگزار شد  یادواره شهید سردار حاج حسین محمدیانی در بیست و دومین سالگرد شهادت این شهید در تالار شریعتی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، یکی از رزمندگان و راویان هشت سال دفاع مقدس در این مراسم گفت : مهمترین دلیل پیروزی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس ایمان به خدا بود که در این حماسه سازان تجلی یافت .

سردار محمودرضا درچه ای با اشاره به ارزش های شهدا، افزود : جامعه ما بایستی به سمت و سویی برود که نور قرآن و عترت بر آن جاری شود.

وی اظهار داشت : انتقال و ترویج ارزش های دفاع مقدس در جامعه به ویژه برای جوانانی که در آن دوران نبوده اند و آن دوران را درک نکرده اند از ضروریات است.

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس جلوه های عاشورای امام حسین(ع) را زنده کردند، افزود : محرم و عاشورا در حقیقت بسترساز شکل گیری انقلاب اسلامی و تفکر ارزشی حاکم بر آن است .

وی با اشاره به حماسه مقاومتی در هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت : اگر این حماسه را به دنیا بشناسانیم هیج کشوری جرات حمله به ایران اسلامی را ندارد.

وی با ذکر خاطراتی از شهید سردار محمدیانی افزود : خلوص نیت ، دل بریدن از همه تعلقات دنیا و همراهی با رزمندگان از خصوصیات بارز این سردار شهید بود.

یکی دیگر از رزمندگان و راویان دفاع مقدس نیز در این مراسم معنوی گفت : بایستی با حضور در مجالس و محافل شهدا و رفتن سرمزار آنها با آنان هر چه بیشتر انس گرفته و نجوا کنیم.

سردار مرتضی عفتی با بیان اینکه رزمندگان ما برای کسب رضای خدا و دین اسلام جنگیدند و شهید شدند،ادامه داد : ما دراوایل جنگ هیچ گونه امکاناتی نداشتیم و با اتکا به خداوند پیروز میدان جنگ شدیم.

وی باذکر خاطراتی از شهدا گفت : خاطرات شهدا چراغ راه هدایت و راهکار حل مشکلات جامعه است.

وی با تاکید بر زنده نگه داشتن ارزش های شهدا و بیمه کردن جامعه بویژه نسل جوان در مقابل طوفان تهاجم فرهنگی دشمنان با پیروی از این ارزشها گفت : بایستی یادآوری این ارزش ها در تمام اوقات سال باشد و در حقیقت با این ارزش هاست که نسل جوان ما بیمه می شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.