اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 14 آذر 1392 / کد مطلب: 7439 / نظرات: 1


امسال هم به عنوان سومین سال متوالی قهرمان بدون شکست لیگ برتر می شویم


امسال هم به عنوان سومین سال متوالی قهرمان بدون شکست لیگ برتر می شویم سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : هدف اصلی ما این است که امسال هم به عنوان سومین سال متوالی قهرمان بدون شکست لیگ برتر شویم .

ناهید غارسی  افزود :  دو سال متوالی است که تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) سبزوار  بدون شکست قهرمان لیگ شده و می خواهیم این روند را برای امسال هم ادامه دهیم.

وی اظهار داشت : با برنامه ریزی و تمرینات مداوم  می خواهیم تا پایان لیگ روند پیروزی های تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار ادامه داشته باشد .

سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار با اشاره به بازی روز جمعه با تیم ثامن الحجج (ع) تهران گفت : با آمادگی کامل و برای پیروزی به مصاف تیم  ثامن الحجج (ع) تهران می رویم .

 غارسی افزود : انشا اله سعی می کنیم بهترین بازی را مقابل ثامن الحجج (ع) تهران ارائه داده و این دیدار را هم با پیروزی تمام کنیم .

 وی با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان تیم  ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت :  یک دروازبان و یک نفر هم از بازیکنان مصدوم است که  با توجه به شرایط بازی ودر صورت نیاز می توانیم از دروازبان مصدوم  هم استفاده کنیم .

 وی  با اشاره به وضعیت تیم هندبال بانوان ثامن الحجج (ع) تهران هم گفت : این تیم هر چند نتوانست در نیم فصل اول آنچنان که باید شایستگی های خود را نشان دهد ولی  در حال حاضر آنها هم برای کسب پیروزی و نتایج خوب با قاطعیت جلو می روند .

سرمربی تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار افزود : با اینکه بازی سختی با ثامن الحجج (ع) تهران داریم ولی برای پیروزی به میدان می رویم .

 یکی از بازیکنان تیم  هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار هم گفت : عزممان را جزم کرده ایم که همه دیدارها را با پیروزی تمام کنیم .

 شیدا فلاحی در خصوص دیدار پیش رو با ثامن الحجج (ع) تهران  افزود : این دیدار یکی از دیدارهای حساس و تماشایی لیگ است و تیم ثامن الحجج (ع) سبزوار هم همچون دیدارهای گذشته با آمادگی کامل و برای کسب پیروزی به میدان می رود .

  وی  اظهار داشت : با اینکه امسال تعداد تیم های حاضر در لیگ برتر هندبال بانوان کمتر شده اما سطح لیگ در مقایسه با سال گذشته بالاتر است .

 وی با اشاره به حضور شش تیم در لیگ برتر هندبال بانوان در امسال گفت : بازیکنان شاخص در همه تیم ها تقسیم شده اند و  همه تیم ها  علیرغم جوانی با تجربه هم هستند .

این بازیکن هندبال ادامه داد : خوشبختانه به دلیل قدرتمندی تیم ها پیش بینی نتیجه هم در  مسابقات سخت شده  استو در نتیجه هیجان مسابقات هم بالاتر است .

فلاحی با  قدردانی از حمایت های دکتر سید ابوالفضل میرعلی رییس هیات مدیره و مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار گفت : حمایت های بی شائبه ایشان از  ورزش موجب توسعه و قهرمان پروری در رشته های ورزشی شده است .

 فلاحی اظهار داشت : وجود اسپانسرهایی چون دکتر سید ابوالفضل میرعلی موجب می شود هندبال بانوان رشد و توسعه یابد و بانوان  هم در این رشته ورزشی و نیز سایر رشته ها بتوانند توانمندی های خود را نشان دهند .

تیم هندبال بانوان موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در حال حاضر با 14 امتیاز از هفت بازی در صدر جدول رده بندی قرار داشته  و تیم بدون شکست این رقابت ها است .

 تیم موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار جمعه 15 آذرماه به مصاف تیم ثامن الحجج(ع)تهران می رود .
باشگاه  فرهنگی ورزشی ثامن الحجج سبزوار




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.