اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 14 آذر 1392 / کد مطلب: 7441 / نظرات: 1


تیم کشتی استیل آذین ایرانیان مقابل ثامن الحجج سبزوار پیروز شد


تیم کشتی استیل آذین ایرانیان مقابل ثامن الحجج سبزوار پیروز شد تیم کشتی آزاد استیل آذین ایرانیان در هفته نخست از دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه های ایران در دیداری حساس و دیدنی با نتیجه 5 بر 2 بر تیم ثامن الحجج سبزوار غلبه کرد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا، تیم ثامن الحجج که در دور رفت از گروه الف لیگ برتر کشتی آزاد نیز مقابل استیل آذین با حساب 4 بر 3 مغلوب شده بود، عصر امروز (پنجشنبه) در مسابقه برگشت، با به خدمت گرفتن حاجی مراد گاتسالوف دارنده 6 مدال جهان و المپیک نتوانست کاری از پیش ببرد.

در رقابت این دو تیم و در وزن 55 کیلوگرم، امید جلالی بهار از تیم استیل آذین با نتیجه 3 بر یک یاسر حیدرقلی نژاد را از پیش رو برداشت.

در وزن 60 کیلوگرم، مصطفی آقاجانی از تیم ثامن الحجج سبزوار با حساب 5 بر یک اپن سات کشتی گیر روس استیل آذین را شکست داد. تیم ثامن الحجج سبزوار در این وزن بخان گوی گوریف را نیز به خدمت داشت اما در این هفته از وی استفاده نکرد.

در وزن 66 کیلوگرم نیز، ماگومد قربان علی اف از تیم ثامن الحجج، سبحان محمدزاده را ضربه فنی کرد. علی اف در هفته نخست رقابت ها نیز میثم نصیری از تیم استیل آذین را 8 بر صفر شکست داده بود.

همچنین در وزن 74 کیلوگرم، دنیس چارگوش همانند دور رفت مصطفی حسین خانی را شکست داد. چارگوش که در مسابقه قبلی با نتیجه 8 بر یک پیروز شده بود، امروز نیز با حساب 5 بر صفر مقابل حسین خانی به برتری رسید.

در وزن 84 کیلوگرم، اسماعیل نجاتیان از تیم استیل آذین ایرانیان که در دور رفت با نتیجه 6 بر 2 مقابل احسان امینی از ثامن الحجج شکست خورده بود، در دیدار امروز با حساب 3 بر 2 از سد حریف خود گذشت.

در وزن 96 کیلوگرم نیز ، جمال میرزایی از تیماستیل آذین با نتیجه 6 بر 3، حامد تاتاری را شکست داد. تیم استیل آذین در این وزن عبدالسلام قادیس اف را نیز به خدمت دارد که در دور رفت عرفان امیری را با حساب 6 بر صفر شکست داده بود. در این مبارزه حامد تاتاری تلاش فراوانی کرد که مسابقه را به سود خود پایان دهد اما نتوانست کاری از پیش ببرد و تیم استیل آذین با پیروزی در این وزن مسابقه را به خود رقم زد.

دیدار وزن 120 کیلوگرم و در جایی که پیش بینی می شد دیدار فینال این دو تیم باشد، حساسیتی برای دو تیم نداشت. اما با این وجود، حضور حاجی مراد گاتسالف کافی بود تا همه تماشاگران نظاره گر هنرنمایی وی مقابل سیدمحمدرضا آذرشکیب ملی پوش تیم استیل آذین باشند.

گاتسالوف در وقت اول با نتیجه 4 بر یک کشتی را به آذرشکیب واگذار کرد، در وقت دوم نیز با پیش اندازهای آذرشکیب از وی عقب افتاد اما در ادامه با اجرای دو فن فیتیله پیچ تا ثانیه های آخر بازی از آذرشکیب پیش بود. این کشتی گیر روس در ثانیه های پایانی با بیرون رانده شدن از تشک، یک امیتاز از دست تا با توجه به قانون کسب آخرین امتیاز، آذرشکیب پیروز این مبارزه باشد.

تعداد زیادی از تماشاگران سبزواری و همچنین تیم استیل آذرین ایرانیان (حدود 2 هزار نفر) با حضور در سالن شهدای هفتم تیر تهران، شور و حال خاصی به این مسابقه بخشیده بودند.

در پایان این رقابت، تعداد زیادی از کشتی دوستان با حضور در کنار حاجی مراد گاتسالوف، با این کشتی گیر مطرح روس عکس یادگاری گرفتند.

تیم استیل آذین که با این پیروزی به چهارمین برد متوالی خود در لیگ برتر کشتی آزاد دست یافت، هفته آینده در مشهد رو در روی تیم کفایتی خراسان رضوی قرار می گیرد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.