اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 آذر 1392 / کد مطلب: 7464 / نظرات: 0


90 درصد مشترکین آب روستایی خوشاب الگوی مصرف را رعایت می کنند


90 درصد مشترکین آب روستایی خوشاب الگوی مصرف را رعایت می کنند  مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوشاب گفت: 90 درصد مشترکین آب روستایی این شهرستان الگوی مصرف را رعایت می کنند.

به گزارش سبزوارپیام، محمد الهی نیک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: الگوی مصرف آب شرب در سطح روستاها در هر دوره دو ماهه 30 متر مکعب است و مشترکانی که مصرف آب آنان در هر دوره کمتر از این مقدار باشد، کم مصرف به حساب می آیند.

وی اظهار داشت: هم اکنون ده هزار و 800 مشترک از 52 روستا در خوشاب زیر پوشش امور آب و فاضلاب روستایی این شهرستان هستند.

او گفت: هم اکنون 10 درصد مشترکین آب روستایی خوشاب که جزء مشترکین پرمصرف محسوب می شوند 25 درصد آب روستایی را استفاده می کنند.

وی اظهار داشت: به مشترکان پرمصرف در مرحله اول اطلاع رسانی شده و تذکرات لازم داده می شود و در صورت عدم کاهش مصرف پس از دو بار اخطار کتبی، نسبت به قطع انشعاب و یا تغییر کاربری انشعاب آنها از خانگی به تجاری اقدام می شود.

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی خوشاب پایین بودن آب بهای روستایی را یکی از دلایل پرمصرف بودن این مشترکان عنوان کرد و گفت: این افراد از آب شرب برای آبیاری درختان و کشت و کار خود نیز استفاده می کنند.

الهی نیک با بیان اینکه قیمت تمام شده آب برای هر مترمکعب 12 هزار ریال و میانگین فروش آن هزار و 280 ریال است، افزود: فقط 10 درصد قیمت تمام شده به عنوان آب بها از مردم دریافت می شود و مابقی را دولت می پردازد.

وی از مردم خواست آب بهای خود را در موعد مقرر پرداخت کنند تا خدمات رسانی بهتری به مشترکان انجام شود.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.