اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 20 آذر 1392 / کد مطلب: 7477 / نظرات: 0


نخستین لیگ فوتسال سبزوار آغاز می شود


رییس اولین کمیته فوتسال شهرستان سبزوار از آغاز نخستین لیگ فوتسال شهرستان سبزوار خبرداد.

رامین مهرجویان با اشاره به تاخیردر برگزاری این مسابقات گفت: این مسابقات از هفته آینده به طور رسمی آغاز خواهد شد وبه خاطر برخی ناهماهنگی ها برگزاری آن به تاخیر افتاد.

وی خاطرنشان کرد: 17 تیم در لیگ دسته یک و 15 تیم نیز در لیگ دسته 2 قرار بازی می نمایند.

وی ادامه داد: البته 6 تیم نیز به دلیل مشکلات مالی از حضور درلیگ فوتسال سبزوار انصراف دادند.

مهرجویان با بیان اینکه رشد و تعالی آینده فوتسال سبزوار منوط به تخصصی کردن این ورزش و استفاده ازفکرهای خلاق ,جوان و تجربه گذشتگان است تصریح کرد:قطعا با همکاری همه مربیان تیم های فوتسال و به کارگیری نیروهای متخصص در مجموعه کمیته فوتسال و تقسیم کار در جهت پویا نمودن این ورزش در شهرستان میتوان آینده ای روشن را برای ورزش فوتسال در شهرستان سبزوار رقم زد.

وی با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای برگزاری مسابقات مختلف فوتسال در شهرستان ادامه داد: در این زمینه سعی شده تا با همکاری تیم ها و کمک بزرگان ورزش فوتبال و فوتسال برای استمرارمسابقات این مسابقات  دررده های سنی مختلف در طول سال برنامه ریزی ها و راهکارهایی ارائه گردد.

وی افزود: برگزاری مسابقات فوتسال در رده های سنی مختلف منجر به شناسایی استعداد های درخشانی در این ورزش میشود که به آینده فوتسال در شهرستان ,استان و کشور کمک مینماید.

وی از تشکیل انجمن فوتسال شهرستان سبزوار در آینده نزدیک خبرداد و یادآور شد: ما در مجموعه هیات فوتبال و کمیته فوتسال آماده ایم تا در این زمینه با همه سازمان ها ,نهادها و دانشگاهها همکاری نماییم تا شاهد پیشرفت ورزش در سطح شهرستان سبزوار باشیم .

مهرجویان در پایان از حمایت های اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان سبزوار تشکر کرد.
سبزوارنیوز




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.