اخبار سبزوار پيام : ورزشی


اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 21 آذر 1392 / کد مطلب: 7485 / نظرات: 0


ثنائی: تمرینات مداوم و تاکتیک تیمی موجب پیروزی بر ˈکاتˈ شاهرود شد


ثنائی: تمرینات مداوم و تاکتیک تیمی موجب پیروزی بر ˈکاتˈ شاهرود شد سرمربی تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار گفت : برنامه ریزی ، تمرینات مداوم و تاکتیک تیمی از عوامل مهم پیروزی تیم ما بر کات شاهرود بود.

 به گزارش سبزوارپیام ، حسن ثنائی عصر پنجشنبه پس از پیروزی 30 بر 24 تیمش بر کات شاهرود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بازی خوبی بود و تیم حریف هم قوی ظاهر شد.

وی اظهار داشت : شناخت کافی روی تیم کات شاهرود نداشتیم و لذا نیمه اول بازی را با اختلاف فقط یک گل پیروز شدیم و درحقیقت بازی پایاپای بود.

سرمربی تیم هندبال ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار با بیان اینکه علیرغم برد از عملکرد بازیکنان بویژه در نیمه اول راضی نیستم، افزود : نیمه اول بازیکنان تاکتیک ها را خوب نتوانستند در زمین پیاده کنند و دقت شوت های آنان پایین بود.

ثنایی گفت : نیمه دوم سرعت بازی را بیشتر کردیم و با دو تغییر در دفاع و حمله سرعت در ضد حملات را بالا بردیم و با دقت بیشتر در شوت ها بازیکنان توانستند نتیجه خوبی در نیمه دوم کسب کنند.

سرمربی تیم هندبال ثامن ‎الحجج (ع) سبزوار در خصوص ترکیب تیمش نیز گفت : 9 نفر از بازیکنان جوان و نوجوان و متولدان سال های 74 و 75 هستند و برای اولین بار است که در سطح لیگ بازی می کنند و سه نفر از بازیکنان با تجربه و ملی پوش هستند.

وی حسین شهابی ، مسعود روان شناس ، احسان برآبادی ، مهیار حاجی بابایی را از چهره های شاخص در این دیدار عنوان کرد.

وی در خصوص تیم حریف نیز گفت : تیم کات شاهرود تیم خوب و یکدستی است که چند نفر از اعضای این تیم از بازیکنان باتجربه و ملی جوانان هستند و از دروازه بان خوبی در این دیدار بهره می برد.

وی با اشاره به تمرینات مداوم تیم هندبال ثامن الحجج سبزوار برای پیروزی مقابل حریفان ابراز امیدواری کرد که با کسب نتایج خوب برای این تیم رقابت های لیگ دسته یک سکوی پرتابی برای حضور در رقابت های لیگ برتر کشور باشد.

تیم هندبال موسسه مالی و اعتباری ثامن الحجج (ع) سبزوار در ادامه رقابت های لیگ دسته یک باشگاه های کشور جمعه آینده 29 آذرماه به مصاف تیم تربیت بدنی کاشان می رود.

از 21 آذرماه با انجام شش مسابقه ، فصل جدید رقابتهای لیگ دسته یک هندبال آقایان آغاز شد.

این رقابتها با حضور 15 تیم در سه گروه پنج تیمی کار خود را شروع کردند که در نهایت با انجام بازیهای رفت و برگشت ، سه تیم نخست رقابت ها سال آینده در لیگ برتر حاضر می شوند .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.