اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 آذر 1392 / کد مطلب: 7488 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


غرب به حق ایران در غنی سازی اورانیوم اذعان دارد


غرب به حق ایران در غنی سازی اورانیوم اذعان دارد امام جمعه داورزن گفت : غرب به حق ایران در غنی سازی اورانیوم اذعان دارد و این پیروزی مهمی برای کشورمان می باشد.

به گزارش سبزوارپیام، حجت الاسلام محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن اظهار کرد: این مذاکرات نشان داد که گزینه دیپلماسی می تواند مفید باشد و این محصول از ثمر دادن فرهنگ مقاومت و پایداری در برابر باج خواهی های بین المللی است.

وی اظهار داشت :بالا رفتن وزن منطقه ای ایران در کنار بقیه مسایل سیاسی و نظامی ،قدرتهای بزرگ را پای میز مذاکره کشاند و تحریم ها ی جدید را بهم زد.

وی همچنین روز دانشجو را هم گرامی داشت و با اشاره به حدیثی گفت :آسمان ها و زمین و فرشتگان و شب و روز برای دانشمندان ، دانشجویان و محصلان و طلاب و سخاوتمندان آمرزش می طلبد.

خطیب جمعه داورزن افزود: این حدیث نشان از ارزش علم و دانش و تحقیق و پژوهش دارد و دانشجوی موفق ، دانشجویی است که سه شاخصه خوب (خوب درس بخواند ، خوب تهذیب اخلاق کند و خوب به ورزش بپردازد) در او باشد.

حجت الاسلام مداحی ابراز امیدواری کرد که دانشجویان کشور به ویژه شهرستان داورزن بتوانند درس را خوب و برای خدا و برای خدمت به اسلام و مردم بخوانند و آینده کشور را درخشان تر کنند.

وی شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه را هم را گرامی داشت و خطاب به حوزویان و دانشگاهیان گفت : از همبستگی و یکپارچگی خود مراقبت کنید و از تفرقه و جدایی بپرهیزید.

وی افزود:در نظام اسلامی ، علم و دین پا به پا هم باید حرکت کند و وحدت حوزه و دانشگاه به هم وصل و خوشبین باشند و به هم کمک و همکاری کنند.

امام جمعه داورزن گفت :حوزویان و دانشگاهیان به هوش باشند که دشمن در تلاش است تا بین حوزه و دانشگاه فاصله اندازد و زمینه را برای حضور سلطه و تجاوز و فرهنگ غربی در کشور و در صنعت و علم و موارد دیگر فراهم کند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.