اخبار سبزوار پيام : ورزشی





اخبار » ورزشی / تاریخ خبر: 23 آذر 1392 / کد مطلب: 7498 / نظرات: 0


شجاع : 30 نفر به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شدند


شجاع : 30 نفر به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شدند  30 نفر با احتساب لژیونرها به اردوی تیم ملی هندبال برای رقابت های جام ملت های آسیا در بحرین دعوت شدند.


ˈحمید شجاعˈ مربی تیم ملی هندبال، روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین اردوی تیم ملی از روز یکشنبه 24 آذر در تالار هندبال فدراسیون آغاز می شود و تا دوم دی ماه ادامه دارد.

وی، با اشاره به سه لژیونر دعوت شده به تیم ملی هندبال گفت: ˈایمان جمالیˈ در تیم مجارستان، ˈسید علیرضا موسویˈ در ˈپلرˈ مجارستان و ˈمحمدرضا رجبیˈ در تیم نفت عراق بازی می کنند که به تیم ملی دعوت شده اند.

مربی تیم ملی هندبال اظهار داشت: 18 نفر از بازیکنان دعوت شده به نخستین تمرینات تیم ملی از تیم های ثامن الحجج (ع) سبزوار و مشهد هستند.

وی، با اشاره به برنامه زمانی تمرینات و اردوهای منظم تیم افزود: پس از پایان یافتن نخستین اردو از چهارم تا نهم دی ماه دو تا سه بازی تدارکاتی با تیم ملی ترکیه خواهیم داشت.

وی، با اشاره به برنامه منظم برای تمرینات و بازی های تدارکاتی برای آمادگی هر چه بیشتر بازیکنان، افزود: از 11 تا 16 دی ماه در تورنمتی در اسپانیا حضور داشته و چند بازی تدارکاتی هم با تیم های باشگاهی اسپانیا خواهیم داشت.

شجاع گفت: پس از آن در تورنمت سه جانبه امارات، قطر و ایران حضور خواهیم داشت و چند بازی تدارکاتی هم انجام می شود.

مربی تیم ملی هندبال ایران با بیان اینکه رقابت های هندبال جام ملت های آسیا انتخابی جام جهانی 2015 از سوم بهمن ماه سال جاری در بحرین آغاز می شود، افزود: سی ام دی ماه

به این مسابقات اعزام می شویم و تا 16 بهمن ماه این رقابت ها ادامه دارد.

وی اظهار داشت: با هدف کسب سهمیه جهانی هندبال، تیم قدرتمندی را روانه مسابقات جام ملت های آسیا در بحرین می کنیم.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.