اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 آذر 1392 / کد مطلب: 7499 / نظرات: 0


سرپرست جدید دانشگاه حکیم سبزواری معرفی شد


سرپرست جدید دانشگاه حکیم سبزواری معرفی شد با حضور اعضای شورای دانشگاه، مراسم معارفه دکتر جواد حدادنیا، به عنوان سرپرست جدید دانشگاه و همچنین تودیع و تکریم دکترعباس محمدیان در سالن اجتماعات سازمان مرکزی برگزار شد.

دکتر عباس محمدیان در ابتدای جلسه، ضمن تشکر از زحمات چندین ساله تمامی همکاران دانشگاه اعم از معاونین، مدیران، اعضای هیأت علمی و کارکنان، صبر و شکیبایی مجموعه دانشگاه را در پیشبرد اهداف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی حتی در شرایط دشوار مالی و کمبود اعتبارات، ستودنی و قابل تقدیر دانست و با اشاره به صبغه علمی و پژوهشی و همچنین شخصیت شناخته شده آقای حدادنیا در دانشگاه و شهرستان، انتصاب ایشان را به فال نیک گرفت و از عموم همکاران دردانشگاه تقاضا کرد که همانند گذشته در تمامی امور و مسائل دانشگاه، یاریگر مسئولان و ریاست جدید دانشگاه باشند.

دکتر محمدیان تغییر و تحول و آمدن و رفتن را نشانه زندگی و طراوت بیان کرد و ابراز امیدواری کرد که این آمدن و رفتن ها، رشد و تکامل و پیشرفت و توسعه را در تمامی جوانب در بر داشته باشد.


سپس حجت الاسلام دکتر خاتمی، مسئول دفتر نهاد دانشگاه نیز طی سخنانی با تشکر از زحمات و خدمات شایسته و چندین ساله آقای دکتر محمدیان برای دانشگاه و شهر سبزوار، ابراز امیدواری کرد که مجموعه دانشگاه بیش از پیش بتواند از تجربیات ارزنده ایشان در تمامی عرصه ها بهره ببرد.

دکتر خاتمی همچنین دکتر حدادنیا را به عنوان شخصیتی برجسته در حوزه پژوهش و آموزش برشمرد و دارا بودن اندیشه خلاق و استفاده از نیروهای فعال و پرتوان را از شاخصه های خوب اخلاقی وی برشمرد.

پس از سخنان مسئول دفتر نهاد، آقای دکتر جواد حدادنیا به عنوان رئیس جدید دانشگاه ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و خدمات بی شائبه آقای دکتر محمدیان و همچنین تمامی همکاران در دانشگاه اعم از اعضای هیأت علمی و کارکنان در پیشبرد و ارتقای اهداف علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه از گذشته تاکنون، مسئولیت را به عنوان فرصتی دانست که خداوند در مسیر زندگی انسان قرار داده تا خدمتگزار دیگران باشد و چه خوب است که انسان از این موهبت الهی به بهترین شکل بهره گیرد.


دکتر حدادنیا همچنین زحمات چندین ساله دکتر محمدیان را از بدو تأسیس دانشگاه تاکنون شایسته تقدیر دانست و رسیدن دانشگاه به مقام و موقعیت قابل افتخار کنونی را به دلیل گذشت و فداکاری تمام ارکان دانشگاه از گذشته تا کنون برشمرد.

رئیس جدید دانشگاه ضمن دعوت کلیه همکاران دانشگاه به تلاش و کوشش مضاعف در تداوم راه افتخار آمیز دانشگاه، اتخاذ تصمیمات دقیق و کارشناسی شده را با اتکا بر مشورت و خرد جمعی، لازمه پیشرفت و توسعه دانست که بایستی از هم اکنون با قدرت و توان اجرا و به مقام عمل درآید.

دکتر حدادنیا همچنین ضمن اشاره به گفتگوی خود با وزیر محترم علوم، آقای دکتر فرجی دانا، توصیه ها و راهکارهای ایشان را در جهت تأمین منابع مالی از طرق مختلف در جهت توسعه کمی و کیفی دانشگاه و همچنین استقلال حوزه ها و حدود اختیارات و مسئولیت ها را سرلوحه عملکرد و فعالیت های دانشگاه در آینده برشمرد و از خداوند متعال آرزوی توفیق و بهروزی برای تمامی مجموعه دانشگاه، نمود.
وب سایت دانشگاه حکیم سبزواری


 

 
 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.