اخبار سبزوار پيام : اقتصادی


اخبار » اقتصادی / تاریخ خبر: 25 آذر 1392 / کد مطلب: 7505 / نظرات: 0


55 واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی سبزوار فعالیت می کنند


مشاور مدیرعامل در امور شهرک ها و نواحی صنعتی سبزوار ، جوین ، جغتای و خوشاب گفت : در حال حاضر 55 واحد صنعتی فعال در شهرک صنعتی شماره 1 سبزوار در حال فعالیت هستند .

به گزارش سبزوارپیام، احمد برادران روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این 55 واحد فعال زمینه اشتغالزایی برای دو هزار نفر در سبزوار را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه دو شهرک صنعتی در سبزوار وجود دارد و پس از اینکه واحدهای صنعتی در شهرک صنعتی شماره 2 مستقر شدند به شهرک صنعتی شماره 3 خواهیم پرداخت ، افزود : مساحت شهرک صنعتی شماره 1حدود 110 هکتار و مساحت شهرک صنعتی شماره 2 بیش از 120 هکتار است .

برادران با اشاره به واحدهای صنعتی در حال ساخت در شهرک صنعتی شماره 2 نیز گفت : در حال حاضر 15 واحد صنعتی در این شهرک در حال ساخت هستند که ساخت هفت واحد از این تعداد در سه تا چهار ماه آینده به پایان می رسد.

وی با بیان اینکه برای واگذاری زیرساخت ها همچون آب ، برق و گاز در شهرک صنعتی شماره 2 مشکلی وجود ندارد، افزود : فقط ایستگاه خط انتقال گاز در این شهرک منوط به تامین اعتبار است که امیدواریم هر چه سریعتر محقق شود.

برادران در خصوص جایگاه شهرستان سبزوار از لحاظ صنعتی با اشاره به رشد خوب صنعت در سال های اخیر در این شهرستان، افزود : رسیدن صنعت سبزوار به جایگاه واقعی خود نیازمند تلاش و همکاری هر چه بیشتر مسوولان است .

مشاور مدیرعامل در امور شهرک ها و نواحی صنعتی سبزوار ، جوین ، جغتای ، خوشاب گفت : ناحیه صنعتی خوشاب برای استقرار صنایع آماده است و در حال حاضر ناحیه صنعتی داورزن در حال جانمایی است .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.