اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 آذر 1392 / کد مطلب: 7506 / نظرات: 0


70دستگاه تاکسی بی سیم به ناوگان تاکسیرانی سبزوار افزوده شد


مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار گفت : از تیرماه امسال 70 دستگاه تاکسی بی سیم به ناوگان تاکسیرانی این شهرستان افزوده شد.

به گزارش سبزوارپیام،امیر ناطقی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به راه اندازی تاکسی بی سیم از سال گذشته، افزود : در حال حاضر تعداد تاکسی های بی سیم فعال در شهر سبزوار 120 دستگاه است .

وی اظهار داشت : ناوگان حمل و نقل درون شهری تحت نظارت سازمان تاکسیرانی شهر سبزوار با تعداد حدود دو هزار خودرو تاکسی با کاربری گردشی ،خطی ، بی سیم و ویژه ، درون شهری، پایانه ، فرودگاه و 93 شرکت حمل و نقل درون شهری (تاکسی تلفنی ) خدمات رسانی می کند.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار اظهارداشت : روزانه بیش از 100 هزار نفر از شهروندان توسط ناوگان حمل و نقل این سازمان جابجا می شوند.

وی با اشاره به نوسازی تاکسی های فرسوده هم گفت : خودروهای مدل سال 80 به پایین در زمره ثبت نام کنندگان قرار می گیرند که در حال حاضر کار ثبت نام 88 دستگاه در سبزوار انجام شده است .

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری سبزوار اظهار داشت : با تعویض این 88 دستگاه خودرو دیگر خودرو فرسوده در ناوگان سازمان تاکسیرانی این شهرستان نداریم .

مهندس ناطقی با اشاره به پیگیری بیمه تاکسیرانان و رانندگان شهر سبزوار گفت : بیش از هزار و 500 نفر از رانندگان تاکسی ، شرکت های حمل و نقل و ناوگان حمل و نقل بار شهری بیمه شدند.

وی با اشاره به طرح شناسایی شناسایی و ثبت نام ناوگان حمل و نقل بار شهری هم گفت : هزار و 166 دستگاه حمل و نقل بار شهری در سبزوار شناسایی شدند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.