اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 22 مهر 1390 / کد مطلب: 751 / نظرات: 0

در جمع نمازگزاران /


امام جمعه سبزوار خواستار تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به دیار سربداران شد


امام جمعه سبزوار خواستار تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به دیار سربداران شد امام جمعه سبزوار  به سفر مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه و استقبال خوب مردم اين استان از ايشان  اشاره كرد و گفت : استان كرمانشاه استاني است كه مردم ولايي و مذهبي دارد و بعد از استان خراسان بيشترين وقفيات را در كشور دارد .
 حجت الاسلام و المسلمین "غلامحسین ابراهیمی " در خطبه های نماز جمعه این هفته سبزوار ، سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه را  با اهميت و منشا خير و بركت دانست و گفت :  يكي از اين بركات پيام آور وحدت و همدلي ميان تمام اقوام استان كرمانشاه بود و مردم اين استان يكپارچه به استقبال ميهمان عزيز خود رفتند .
 خطیب جمعه سبزوار همچنین  خواستار تشريف فرمايي مقام معظم رهبري به ديار سربداران شد و ابراز اميدواري كرد ديار سربداران نيز هر چه زودتر به آرزوي ديرينه خود براي ديدار مقام معظم رهبري نائل شود .
 این مسوول   افزود :  خراسان و ديار سربداران براي ملاقات ايشان لحظه شماري مي كنند .
وي همچنين در سخناني فرمايشات مقام معظم رهبري در اجلاسيه تهران را بسيار با اهميت توصيف كرد و گفت : سخنان امام در آن اجلاس غرب و استكبار جهاني را بسيار خشمگين كرد .
حجت الاسلام ابراهيمي در بخشي از سخنانش سالروز شهادت پنجمين شهيد محراب آيت اله شيخ اشرفي اصفهاني امام جمعه كرمانشاه را گرامي داشت .
 وی در بخشی از سخنانش هفته پیوند اولیا و مربیان را گرامی داشت و گفت : تربيت علمي وقتي به انسان و جامعه عظمت مي دهد كه توام با ايمان باشد .
حجت الاسلام و المسلمین " ابراهيمي "  افزود : والدين و اساتيد ما بايد تربيت علمي را با ايمان توام كنند تا نسل آينده با تربيت اسلامي رشد كنند .
 خطیب جمعه سبزوار ادامه داد : فقط تربيت  علمي كافي نيست چون تربيت علمي محض ،همان سكولار يعني بر پايه جدايي دين است .
 وي در مورد  هفته پيوند اوليا و مربيان  گفت :  اين موضوع  ريشه اي ، اساسي و مهم است كه بايد روي آن سرمايه گذاري و كار كنيم .
 حجت الاسلام و المسلمین "ابراهيمي" افزود : اگر روي اين مسئله سرمايه گذاري و كار كنيم در آينده بسياري از مشكلاتمان از بين مي رود .
 وي با اشاره به نقش مهم خانواده در تربيت فرزندان گفت : خانواده اولين پايگاه تربيتي كودك است و صلاح و فساد يك جامعه از خانواده آغاز مي شود .
رئیس شورای فرهنگ عمومی سبزوار  در بخش ديگری  از سخنانش خواستار ترويج فرهنگ فريضه امر به معروف و نهي از منكر شد و گفت :  همه ما بايستي در در اين كشور اسلامي و ولايي به وظيفه خود عمل كنيم .
 وي همچنين بر وحدت مسئولان تاكيد كرد و به مسوولان توصيه  كرد : مسوولان از مسائل فرعي پرهيز كنند و وظايف خود را به درستي انجام دهند .
 امام جمعه سبزوار در ادامه از مسوولان ادارات خواست به وعده هاي داده شده خود به مردم صداقت داشته و به قولهايشان عمل كنند .
  وي همچنين خواستار حل مشكل بيكاري جوانان در این شهرستان شد و از مسوولان خواست كه براي اشتغالزايي جوانان تلاش كنند .
 خطیب جمعه سبزوار  افزود : همه بايد با هم فكري و استفاده از تخصص و تجربه كاري همدیگر اين مشكل را برطرف كنند .
 
 
 






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.