اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 27 آذر 1392 / کد مطلب: 7512 / نظرات: 0


فرماندارخوشاب خواستاراستقرار سریعتر اداره ثبت احوال دراین شهرستان شد


فرماندارخوشاب خواستاراستقرار سریعتر اداره ثبت احوال دراین شهرستان شد  فرماندار خوشاب خواستار همکاری مسوولان جهت تسریع در استقرار اداره ثبت احوال در این شهرستان شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، حسین ابراهیمی کردیانی روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی خوشاب با ابراز گلایه از تاخیر در استقرار اداره ثبت احوال، افزود : با هماهنگی ها و پیگیری های انجام شده قرار بود حداکثر در نیمه اول امسال شاهد استقرار این اداره در خوشاب باشیم که متاسفانه این مهم محقق نشد.

وی با اشاره به ضرورت استقرار سریع تر اداره ثبت احوال خوشاب اظهار داشت : با این که دو سال از ارتقا بخش خوشاب به شهرستان می گذرد هنوز اطلاعات و آمار حیاتی این شهرستان با سبزوار مشترک است .

ابراهیمی کردیانی با اشاره به نقش مهمی که آمار و اطلاعات اسناد سجلی در تصمیم گیری های شهرستان دارد، گفت :مستقل نبودن اطلاعات آماری خوشاب موجب شده نتوانیم به نحو مطلوب در تصمیم گیری ها از این داده ها استفاده کنیم .

رییس شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی خوشاب افزود : با توجه به اهمیت ثبت وقایع حیاتی برای برنامه ریزی های مختلف در راستای توسعه شهرستان نیازمند آمار و اطلاعات به روز و دقیق هستیم.

وی با اشاره به آیین نامه اجرایی تبصره 2 ماده 5 قانون ثبت احوال در خصوص تعامل دستگاه های ذیربط در خصوص رفع مشکل دیرثبتی وقایع چهارگانه، افزود : همه دستگاه ها موظف هستند همکاری موثری داشته باشند.

در این نشست مقرر شد تا زمان استقرار اداره ثبت احوال خوشاب کلیه دستگاه ها بویژه بخشداری ، شهرداری ، شبکه بهداشت و درمان و دهیاری های این شهرستان همکاری و اطلاع رسانی به موقع برای انتقال وقایع حیاتی به اداره ثبت احوال سبزوار داشته باشند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.