اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 دي 1392 / کد مطلب: 7546 / نظرات: 0

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار:


بیمارستان حشمتیه به بخش خصوصی واگذار شد


 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار از واگذاری بیمارستان حشمتیه به بخش خصوصی با تعرفه دولتی خبر داد.

 دکتر هومن کامرانیان اظهار داشت: با توجه به این که بیمارستان حشمتیه از طرح های مهر ماندگار بوده و به اتمام نرسید و با مشکلات بودجه ای پیشرو، در جلسه هیات امناء دانشگاه مجوز واگذاری بیمارستان به بخش خصوصی با تعرفه دولتی اخذ گردید تا هرچه زودتر بیمارستانی با امکانات و خدمات مطلوب درمانی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به آغاز به کار کلینیک وِیژه بیمارستانها در نوبت عصر گفت: به منظور ارائه خدمات جامع و مطلوب در حوزه درمان به جز کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی دانشگاه (خیابان اسد آبادی روبروی باغ ملی) ۳ کلینیک ویژه در سطح بیمارستانهای سبزوار در نوبت عصر (ساعت ۱۵ لغایت ۱۹) راه اندازی شد.

دکتر کامرانیان افزود: این خدمات به صورت مجزا در کلینیک ویژه با حضور ۵ فوق تخصص در رشته های بیماری های گوارش، بیماری های قلب و عروق، بیماریهای کلیه، جراحی پلاستیک و زیبایی و نوزادان، در بیمارستان امداد شهید بهشتی در رشته جراحی عمومی و ارتوپدی، بیمارستان واسعی در ۵ رشته داخلی، قلب، اعصاب و روان، کلیه و مجاری ادراری، اطفال و بیمارستان مبینی با حضور متخصصان زنان و زایمان آماده خدمت رسانی هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی سبزوار همچنین از راه اندازی بخش جراحی قلب باز و رادیوتراپی بیمارستان واسعی خبر داد و گفت: بخش جراحی قلب باز و رادیوتراپی بیمارستان واسعی که از دولت قبل همچنان به مرحله بهره برداری نرسیده است با پیگیری های جدی دکتر مسلم ریاست دانشگاه در خصوص راه اندازی به موقع جهت رفع مشکلات درمانی و کاهش هزینه های درمانی که به علت مراجعت به کلان شهرها بر مردم متحمل می گردد؛ بخش جراحی قلب باز در دهه فجر و بخش های رادیو تراپی و شیمی درمانی در نیمه اول سال ۹۳ آماده ارائه خدمات درمانی می باشد.

دکتر هومن کامرانیان در خصوص طرح دانشگاه در حفظ و حمایت از متخصصان جهت حضور مستمر در سبزوار خاطر نشان کرد: به منظور حفظ و تسهیل در خدمات به متخصصان در شهرستان واحد های مسکونی تجهیز شده به تمامی امکانات رفاهی در بهترین منطقه ای شهری تهیه شده و در مورد کارانه، با کمترین تاخیر ممکن نسبت به دیگر مراکز پرداخت می گردد. و در همین راستا با هماهنگی صورت گرفته با معاونت آموزشی در خصوص حمایت از متخصصان فعال در بخش آموزش تا ۱۰درصد افزایش کارانه در نظر گرفته شده است.

وی در پایان به برگزاری اولین دوره آزمون غیرحضوری کارکنان درمانی و اداری بیمارستان های تابعه با موضوعات ایمنی بیمار و پرسنل، کنترل عفونت، بهداشت محیط و سلامت شغلی در بین ۷۰۰ نفر جهت آمادگی بهتر کارکنان و بالابردن رضایت مندی مردم از خدمات بیمارستانی در سطح شهرستان اشاره کرد.

قابل ذکر است با توجه حادثه خیز بودن محور های جاده ای سبزوار این معاونت مجوز راه اندازی ۲ پایگاه اورژانس جاده ای اضافه بر پایگاههای مصوب شده کشوری را اخذ کرده که مقدمات کار در حال انجام است و در آینده نزدیک به بهره برداری می رسد.
 





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.