اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 2 دي 1392 / کد مطلب: 7547 / نظرات: 0


گرامیداشت شهدای حادثه سراوان در ششتمد برگزار شد


گرامیداشت شهدای حادثه سراوان در ششتمد برگزار شد  همزمان با اربعین حسینی ،مراسم گرامیداشت شهدای حادثه سراوان در شهر ششتمد برگزار شد.
به گزارش ایرنا،امام جمعه ششتمد در این مراسم در سخنانی یاد و خاطره شهدای سراوان را گرامی داشت و گفت : شهادت پاسداران گروه مهندسی 47سلمان نشان از جهالت دشمنان ما دارد.

حجت الاسلام رمضانعلی ثباتی مقدم افزود : این شهیدان بی شک ادامه دهند رسالت عاشورا هستند که در آستانه اربعین حسینی به فیض شهادت نائل شدند.

امام جمعه ششتمد همچنین در سخنانی گفت : امام حسین(ع) برگزیده خداست چون حسین(ع) ثارالله است.

وی اظهار کرد: امام حسین(ع) در مسیر بندگی خدا همه سرمایه اش را هزینه کرد و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هم خودش بزرگ است و هم مصیبت این امام همام بزرگ و سنگین می باشد.

وی گفت: پیامبر اسلام وعده داده بود که از شهادت امام حسین(ع) حرارتی در قلوب مسلمین بوجود خواهد آمد که هرگز خاموش نخواهد شد.

حجت الاسلام ثباتی مقدم ادامه داد : باید عاشورا ماندگار بماند و رسالت عاشورا برای ما حفظ شود و شهدا ادامه دهنده رسالت سیدالشهدا هستند.

در این مراسم که با حضور مسوولان ، اقشار مختلف مردم و خانواده های معظم شهیدان باعثی ، احمدی و توحیدی تبار برگزار شده بود مداحان اهل بیت(ع) به مرثیه سرایی پرداختند.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.