اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 23 مهر 1390 / کد مطلب: 755 / نظرات: 0


امام جمعه موقت جوين:مادر انقلاب هاي مردمي جهان ،كشور ايران است



 امام جمعه موقت شهرستان جوين گفت:مادر انقلاب هاي مردمي جهان كشور ايران است. 
   به گزارش خبر نگار ايرنا ، حجت الاسلام رمضانعلي تشكري در نماز جمعه شهرستان جوين افزود: اخيرا آمريكاي جنايتكار و اتحاديه اروپا تحريم هايي عليه ملت ايران به تصويب رسانيده اند اما اين تحريم ها به حال آنها سودي ندارد .
وي گفت: اين تحريم ها از اول انقلاب اسلامي با ما بوده و باعث شده كه اين تحريم ها به سود ملت ايران باشد و باعث پيشرفت بسياري در ايران اسلامي شده است .
حجت الاسلام تشكري به سخنان امام ( ره) در اين زمينه اشاره كرد كه امام راحل فرمودند ما نمي ترسيم از اين تحريم ها ، ' اولا اكثر اين كشور ها گوش نمي دهند و مراودات آنها با ايران برقرار است و ثانيا ما يك رمضان و محرم داريم كه اگر اين تحريم ها باعث شد كه چيزهاي لازم و ضروري كم شود ما راه قناعت را پيشه خواهيم كرد و اگر كار ما سخت تر شد محرمش مي كنيم و قيام مي كنيم و حق خود را خواهيم گرفت.
وي به سفر مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه اشاره كرد و گفت : اين استقبال ابن پيام را داشت كه ما پشت سر رهبر خود صف كشيده و تابع ولايت بوده و عشق مي ورزيم به ولي امر خدا و ما سرباز ولايت هستيم .
وي در مورد اختلاس اخير اشاره كرد و افزود: كه قويه قضاييه با قاطعيت تمام موضوع را دنبال مي كند و در آينده انها را مجازات خواهد كرد .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.