اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 4 دي 1392 / کد مطلب: 7577 / نظرات: 0

رئیس شورای آموزش و پرورش و بخشدار ششتمد:


جشنواره خیران مدرسه ساز در ششتمد برگزار می شود


جشنواره خیران مدرسه ساز در ششتمد برگزار می شود رییس شورای آموزش و پرورش و بخشدار ششتمد گفت: جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در بهمن ماه سالجاری در ششتمد بر گزار خواهد شد.
 
به گزارش سبزوار پیام به نقل از ایرنا علی رضا عبداللهی در جمع مسوولان ششتمد افزود: هدف از برپایی این مراسم ترویج و تعمیم فرهنگ مدرسه سازی و مدرسه یاری می باشد .

وی اظهار کرد: بایستی با ایجاد بستر سازی مناسب ،کمک های خیران برای توسعه و تجهیز مدارس جذب شود.

وی ادامه داد: این مهم با توجه به وضع اعتبارات سال گذشته و سالجاری نمود بیشتری پیدا کرده و با توجه به عدم تخصیص اعتبارات نیاز بسیار بیشتری به جذب کمکهای خیرین احساس می شود.

بخشدار ششتمد گفت: تمام توان دستگاههای اجرایی ششتمد را به کار خواهیم بست تا این جشنواره به بهترین شکل ممکن آن برگزار شود.

رییس شورای آموزش و پرورش ششتمد گفت : با توجه به سرعت افزایش سطح علم و علم آموزی نیاز به کمک خیران می باشد و این موضوع یک امر انکار ناپذیر می باشد و امیدواریم معرفی خیران این جشنواره با شکوه بیشتری برگزار شود.

عبداللهی در عین حال افزود: در سنوات اخیر اقدامات بسیار ارزشمندی توسط خیران و اداره کل نوسازی مدارس استان خراسان رضوی انجام گرفته ولی به هیچ وجه کافی نمی باشد و نگاه ویژه تری را می طلبد.

بخشدار ششتمد گفت: از اصحاب رسانه نیز انتظار داریم دراین راستا فعالیت شایسته ای داشته باشند و نقش پررنگ خود را در این خصوص نیز نمایان سازند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.