اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 5 دي 1392 / کد مطلب: 7584 / نظرات: 0


بصیرت و ولایت مداری مردم در حماسه نهم دی موجب ناامیدی و شکست دشمن شد


بصیرت و ولایت مداری مردم در حماسه نهم دی موجب ناامیدی و شکست دشمن شد رییس شورای تبلیغات اسلامی سبزوار گفت : بصیرت و ولایت مداری مردم در حماسه نهم دی ماه موجب ناامیدی و شکست دشمن شد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا ، علیرضا رادمان روز پنجشنبه در نشست هماهنگی برنامه های حماسه نهم دی ماه در سبزوار افزود : مردم با حضوری باشکوه در حماسه نهم دی ماه نشان دادند که در مقابل کسانی که ارزش های انقلاب اسلامی را هدف بگیرند با تمام قوا می ایستند.

وی اظهار داشت : دشمن در فتنه 88 با برنامه ریزی و تلاش قصد داشت کشور را به چالش بکشاند اما آنچه که باعث شکست آنان شد حضور مردم در سیاسی ترین حماسه بعد از انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد : حماسه نهم دی ماه به عنوان یک واقعه تاریخی که در پی بی حرمتی به ارزش های دینی بی حرمتی بوجود آمد ،هرگز از اذهان ملت ایران محو نخواهد شد.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی ماه ، برگزاری مراسم گرامیداشت در حسینیه عطارها و نیز در سالن مشکانی سبزوار و نیز اجرای برنامه های فرهنگی همچون برگزاری شب شعر ، برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقه کتابخوانی را از جمله برنامه های حماسه نهم دی ماه در سبزوار عنوان کرد.

دبیر ستاد گرامیداشت حماسه نهم دی ماه در سبزوار نیز در این نشست با تاکید بر برگزاری مراسم در شان این حماسه گفت : بصیرت و حضور مردمی در حماسه نهم دی ماه مسئله ای نیست که بتوان آن را کم رنگ جلوه داده و از کنار آن به راحتی گذشت.

ابوالفضل ارقند با اشاره به برنامه های اجرایی ویژه حماسه نهم دی در سبزوار افزود : ویژه برنامه ای در شب نهم دی ماه با حضور اقشار مختلف مردم و سخنرانی معاون بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء کشور در حسینیه عطارها برگزارمی شود .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.