اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 دي 1392 / کد مطلب: 7588 / نظرات: 1


ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت در صدخرو بر پا شد


ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت در صدخرو  بر پا شد  ایستگاه صلواتی بزرگ بین راهی ˈجان نثاران ولایت ˈدر حاشیه روستای صدخرو از توابع شهرستان داورزن برای خدمات رسانی به زائران حضرت ثامن الحجج (ع) در دهه آخر ماه صفر برپا شد.
 
مسوول برگزاری ایستگاه صلواتی جانثاران ولایت روستای صدخرو داورزن گفت : امسال پانزدهمین سال است که این ایستگاه به همت خیرین و پایگاه مقاومت شهدای روستای صدخرو داورزن برپا شده است.

علی قاسمی کیا روز جمعه در حاشیه افتتاح این ایستگاه صلواتی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این ایستگاه در طول شبانه روز به بیش از چهار هزار نفر از زائران حرم مطهر امام رضا (ع) که برای عزاداری به مشهد مقدس مشرف می شوند خدمات رسانی می کند.

وی گفت : در این ایستگاه روزانه بین سه تا چهار هزار پرس غذای گرم بین زائران حرم منور رضوی توزیع می شود.

مسوول برگزاری ایستگاه صلواتی جانثاران ولایت به برنامه های فرهنگی و مذهبی این ایستگاه اشاره کرد و گفت : برپایی نمایشگاه از کربلای حسینی تا کربلای خمینی که به صورت ماکت و تجسمی از عصر عاشورا ، میادین جنگ و هشت سال دفاع مقدس در معرض دید قرار گرفته است از جمله برنامه های این ایستگاه است.

قاسمی کیا تحویل چهار هزار بسته فرهنگی شامل کتب ادعیه و فرهنگی به همراه لوح فشرده را از دیگر برنامه های فرهنگی این ایستگاه عنوان کرد.

عضو شورای اسلامی استان خراسان رضوی همچنین اظهار داشت : در ایستگاه صلواتی جانثاران ولایت خدماتی از جمله آپاراتی ، مکانیکی ، آرایشگری ، خیاطی ، واکس زدن و ... به صورت رایگان به زائران حضرت ثامن الحجج (ع) ارایه می شود.

ایستگاه صلواتی جان نثاران ولایت به مدت پنج روز از زائران و کاروانهای زیارتی حرم ثامن الحجج (ع) که در دهه آخر ماه صفر برای عزاداری به مشهد مقدس مشرف می شوند پذیرایی می کند.






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.