اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 6 دي 1392 / کد مطلب: 7589 / نظرات: 0


جمعیّت پشتوانه عظیم هر کشوری بوده و نقش ارزنده و تاثیرگذاری دارد


امام جمعه جغتای گفت : جمعیّت پشتوانه عظیم هر کشوری است که به اتکای آن در خیلی از معادلات جهان نقش ارزنده و تاثیرگذاری دارد .

به گزارش سبزوارپیام به نقل از  ایرنا،حجت الاسلام علی اکبر موحدی پور در جمع کارکنان اداره ثبت و احوال این شهرستان اظهار کرد:باور ما بر این است که کاهش جمعیّت یک تهدید جدی برای کشور است.

وی افزود: لازم است در این راستا مسوولان چاره اندیشی کرده و با فراهم کردن تسهیلات، شرایط را برای تولد بیشتر فراهم سازند.

وی در سخنانی از زحمات و تلاش نیروهای ثبت احوال و سایر دستگاه های مربوطه در به روز رسانی ثبت وقایع حیاتی قدردانی و تشکر کرد.

امام جمعه جغتای اظهار کرد: ثبت به موقع وقایع حیاتی برای موفقیت استان و شهرستان در برنامه ریزی های مدیریتی بسیار حائز اهمیت است.

رییس اداره ثبت احوال شهرستان جغتای نیز با ارایه گزارشی گفت: جغتای رتبه اول از نظر نسبت ازدواج به طلاق را در سطح استان خراسان رضوی دارد .

حسین فرزام اظهار کرد : طلاق تهدیدی برای بنیان مقدس خانواده ها به شمار می رود و حتی کاهش یک درصدی آن نیز برای عموم مردم و مسوولان جای خشنودی و امیدواری دارد.

وی از آمادگی این شهرستان برای صدور مکانیزه شناسنامه ها خبر داد و اظهار کرد : در حای حاضر برای تمامی افرادی که 15 سال تمام دارند شناسنامه مکانیزه صادرمی شود.

وی همچنین با اشاره به روز بودن ثبت وقایع حیاتی در این شهرستان گفت: ثبت وقایع حیاتی در این شهرستان وضعیت خوبی دارد .



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.