اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی





اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 6 دي 1392 / کد مطلب: 7590 / نظرات: 0

امام جمعه داورزن :


دولت تدبیر و امید به ورشکستگان فتنه ،اجازه حضور را نخواهد داد


دولت تدبیر و امید به ورشکستگان فتنه اجازه حضور را نخواهد داد  امام جمعه شهرستان داورزن گفت :دولت تدبیر و امید به ورشکستگان فتنه ،اجازه حضور را نخواهد داد.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام محمود مداحی درخطبه های نماز جمعه این هفته داورزن در سخنانی سالروز 9 دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشت و افزود: نهم دی پاسخی دندان شکن به فتنه گران بود.

وی اظهار داشت: فتنه گران مزدور در ادامه آشوبهای خیابانی ، روز عاشورا را فرصتی برای گشودن کینه های چرکین درونی بر علیه فرهنگ پاک عاشورایی یافتند.

وی با اشاره به حرکات فتنه گران گفت:آنان پای کوبان و با سر وضعی ناهنجار در چند کوی و برزن تهران نسبت به شعائر اسلامی و امام حسین(ع) و شهدا و امام راحل و رهبری بی ادبی کردند.

وی افزود:آنها به عزاداری و نماز جماعت برخی از دسته جات سینه زنی و غیره در خیابان های مرکزی شهر برخورد ظالمانه نمودند و گروهی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

وی ادامه داد:انتشار اخبار در ارتباط به ابعاد حادثه و جسارت خائنان و فتنه گران نشاندار ،منافقان و بهائیان آشوبگر بر پرچم ها و نماد های عاشورایی ،موجی فراوان و گسترده از نفرت عمومی را در میان مردم مسلمان ایران بوجود آورد.

امام جمعه داورزن افزود: در 9 دی 88 قیامی گسترده در سراسر ایران شکل گرفت و برای همیشه طومار کثیف فتنه گران سبز را در هم پیچید.

حجت الاسلام مداحی گفت : ملت بزرگ ایران آگاهند تا دوباره زالو های فتنه گر در گل و لای فرو رفته ، سر از گل در نیاورند.

خطیب جمعه داورزن در خطبه اول نیز پیرامون مباحث قبل خود عوامل کم شدن روزی را برشمرد وگفت: فراموش کردن خداوند، اندک شمردن نعمت های پروردگار، بی برنامگی و مدیریت نکردن امور زندگی و بخل ورزیدن از جمله عواملی است که روزی را کم می کند.

وی گفت: حکومت اسلامی به عنوان پشتوانه مجموعه مردم باید از همه بویژه از محرومان و فقرا و کسانی که زندگی آنان یا در خط فقر و یا پایین تر از خط فقر است دفاع کند.

وی ادامه داد:باید دولتمردان بکوشند سطح زندگی محرومان را بالاتر از خط فقر برسانند و جلو ثروتمند شدن برخی از افراد که با تجاوز به حریم دیگران انجام می شود را بگیرند.

حجت الاسلام مداحی در خاتمه از مسوولان خواست که به منطقه محروم داورزن به علل قنوات خشک شده ، خشکسالی ،نبود دام و کشاورزی کافی و کمی امکانات ، بیشتر رسیدگی کنند.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.