اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 9 دي 1392 / کد مطلب: 7617 / نظرات: 0

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار


حماسه 9 دی، دشمن را نا امید کرد


حماسه 9 دی دشمن را نا امید کرد   مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه سبزوار گفت: حماسه 9 دی ملت ایران، امید دشمن برای فروپاشی نظام اسلامی از درون را نا امید کرد و نقشه های آنان را نقش برآب نمود.
 
به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین زحمتکش در نشست شورای فرماندهی این ناحیه اظهار کرد: در فتنه 88 ،اولویت اول دشمنان فرو پاشی نظام اسلامی از درون بود.

وی افزود: فتنه 88 درس ها و عبرت های فراوان برای ما داشت که در این ایام می بایست به دقت مورد بررسی و بهره برداری قرار گیرد.

وی به برخی از عبرت های فتنه 88 اشاره کرد و گفت: فتنه 88 نشان داد که جایگاه ولایت فقیه و رهبری نظام در این کشور به مثابه ودیعه الهی است که مایه عزت کشور و شاهراه عبور نظام از گردنه های سخت گذر می باشد.

وی افزود: تاکنون هر کس که از قافله ولایت فقیه جدا شده از حوزه عزت اجتماعی خارج شده است.

وی به بررسی دیگر عبرت های فتنه 88 پرداخت و گفت: باید حواسمان را خیلی جمع کنیم چرا که در فتنه 88 برخی با اسم و شعار امام و خط امام علیه خط امام و انقلاب اقداماتی کردند که برای خیلی ها تردید آفرین و گمراه کننده بود.

وی افزود: تشخیص راه حق در این گونه موارد فقط با داشتن بصیرت ممکن است.

حجت الاسلام زحمتکش ادامه داد: این فتنه نشان داد که دشمن لحظه ای از دشمنی خود دست بر نداشته و از ملت ایران غافل نشده و مرتب نقاط ضعف و قوت نظام اسلامی را مورد برسی قرار می دهد.

وی افزود: ما نیز باید به تناسب این دشمنی،بصیرت خود را افزایش دهیم تا در برابر نقشه های شوم دشمنان همیشه آماده به مقابله باشیم.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سبزوار با اشاره به ایام عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) ادامه داد: حماسه 9 دی نشان داد که عاشورا همچنان برترین قدرت بسیج کننده همه ملت و بزرگ ترین انرژی پایان ناپذیر انسجام ملی و دینی است چرا که این حرکت حماسی درپی اهانت به پرچم های عزاداری وعزاداران حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) به صورت خودجوش صورت گرفت و بساط فتنه را جمع کرد.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.