اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 10 دي 1392 / کد مطلب: 7621 / نظرات: 0


حضور باشکوه مردم در حماسه 9دی تاییدی بر بصیرت و ولایتمداری آنان بود


حضور باشکوه مردم در حماسه 9دی تاییدی بر بصیرت و ولایتمداری آنان بود  مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت : حضور باشکوه مردم در حماسه 9 دی مهر تاییدی بر آگاهی ، بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی بود.

 به گزارش سبزوارپیام ، حجت الاسلام و المسلمین هادی سلطانی کیا در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : همچنین این حضور بر همگان ثابت کرد مردم همچنان پایبند ارزشهای دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی اظهار داشت : حضور باشکوه مردم در حماسه 9 دی به دشمنان فهماند که ملت ایران در برابر هر هجمه و آسیبی به نظام و انقلاب ایستادگی خواهد کرد.

وی با اشاره به توطئه ها و هجمه های دشمنان در مراحل مختلف انقلاب گفت : فتنه مخرب و ضد دینی سال 88 ، با درایت مقام معظم رهبری و حضور مردم در صحنه ،به ناکامی برای دشمنان مبدل شد.

مسوول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوشاب گفت: در حقیقت حماسه نهم دی هم فتنه برنامه ریزی شده شیطان بزرگ را عقیم کرد و هم انقلاب اسلامی را به پیش راند.

حجت الاسلام سلطانی کیا با اشاره به حرکت عاشورایی مردم مؤمن و انقلاب ایران اسلامی در 9دی سال 88، افزود: در این روز فرهنگ عاشورایی در رگ های مردمان شهر و دیارمان تبلور یافت و آرمان ها و ارزش های والایی چون ایثار، گذشت و بصیرت ملت حماسه افرین تجلی یافت.

وی با تاکید بر برگزاری باشکوه تر مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی ماه گفت : بزرگداشت این روز، پاسداشت انقلاب و ارزش های دینی و معنوی است و باید همواره در ذهن و فکر مردم زنده بماند. 



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.