اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 مهر 1390 / کد مطلب: 763 / نظرات: 0


بيش از 40 هزار تماس تلفني با 110 سبزوار در يک سال اخير


فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار گفت: بيش از 40 هزار تماس تلفني با 110 اين شهرستان در يک سال اخير نشان دهنده اعتماد مردم به پليس است.

 سرهنگ قنبرعلي آزادواري با بيان اينکه توليد امنيت بر عهده همه است، ضمن تشکر از تعامل مردم و مسوولان اين شهرستان با اين نهاد از آنان خواست با نيروهاي انتظامي همکاري بيشتري داشته باشند.

وي با اشاره به قوانين جديد راهنمايي و رانندگي بر رعايت مقررات همچون استفاده از کلاه ايمني توسط راکبان موتورسيکلت و استفاده از کمربند ايمني توسط رانندگان خودروها تاکيد کرد.

وي به برخي از اقدامات اين فرماندهي از جمله اجراي طرح‎هاي پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز ، طرح‎هاي برخورد با اراذل و اوباش، مزاحمان خياباني، زنان بدحجاب چه در مغازه هاي اصناف و داخل خودروها، کاروان هاي نا آرام عروسي و... اشاره کرد.

وي يکي ديگر از اقدامات اين فرماندهي را دستگيري اراذل و اوباش و به ويژه سارقان مسلح دانست و به دستگيري سارقان مسلح يکي از بانک‎ها در سال گذشته در کمتر از 10 دقيقه و کشف وجه سرقتي اشاره کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان سبزوار ضمن تاکيد بر استفاده از نيروهاي پايورکادري در مناسبت‎هاي مختلف و مراسم مذهبي اظهار داشت: در جلو مدارس راهنمايي و دبيرستان‎هاي دخترانه و مسير تردد دانش آموزان دختر و دانشجويان دانشگاه‎ها نيروهاي پايور کادري مستقر هستند.
منبع :ایسنا





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.