اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 11 دي 1392 / کد مطلب: 7635 / نظرات: 0


ارائه خدمات به سه هزار زائر پیاده امام‌رضا(ع)



سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار از خدمت‌رسانی به سه هزار زائر پیاده امام رضا(ع) در دهه پایانی صفر خبر داد.

 حجت الاسلام محمد صفرپور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته وقف جهت ادای احترام به بقاع متبرکه و گرامی داشت امامزادگان شعیب و یحیی، مراسم پیاده روی همگانی از امام زاده یحیی تا امام زاده شعیب انجام شد.

وی افزود: همچنین در این هفته نمایشگاه وقفی نیز برای آشنایی هر چه بیشتر مردم با احکام وقف در قالب پوستر و بنر در امام زاده شعیب این شهرستان برپا شد.

صفرپور با اشاره به اینکه در هفته وقف نیز مراسم افتتاحیه حسینیه شبستان نیز به متراژ 1500 متر برگزار شد گفت: از دیگر فعالیت‌های اداره اوقاف وامور خیریه این شهرستان می‌توان به انجام مراسم عزاداری دهه آخر در این حسینیه و بقاع متبرکه این شهرستان اشاره کرد.

وی بیان کرد: تقریبا 2 هزار موقوفه در شهرستان سبزوار وجود دارد که 1500 موقوفه آن متصرفه است، و از ابتدای سال تاکنون 8 موقوفه جدید نیز به ثبت رسیده است.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار تاکید کرد: در ایام دهه آخر ماه صفر نیز این شهرستان با انجام خدمات مختلف به زائران پیاده برنامه‌های متفاوتی برای آنان داشته است.

 حجت الاسلام صفرپور اظهار کرد: در مجموع در دهه آخر ماه صفر نیز شهرستان سبزوار با برپایی ایستگاه‌های قدم‌های آسمانی تا امام مهربانی به 3 هزار زائر پیاده خدمت رسانی کرده است.
 خبرگزاری تسنیم




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.