اخبار سبزوار پيام : سیاسی ،امنیتی


اخبار » سیاسی ،امنیتی / تاریخ خبر: 13 دي 1392 / کد مطلب: 7647 / نظرات: 0


امام جمعه داورزن خواستار ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر شد


امام جمعه داورزن خواستار ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر شد امام جمعه داورزن خواستار ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد و گفت : نبایستی این فریضه در جامعه اسلامی شهیدپرور ما به حاشیه رانده شود.

به گزارش سبزوارپیام به نقل از ایرنا،حجت الاسلام و المسلمین محمود مداحی در خطبه های نماز جمعه این هفته داورزن ،اظهار کرد: همه مسوولان فرهنگی کشور بایستی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تلاش کنند.

رییس شورای فرهنگی عمومی داورزن افزود: مسوولان بایستی برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف کار اساسی انجام دهند.

وی در سخنانی به 17 دی 1314 و اجرای توطئه استعماری کشف حجاب توسط رضاخان اشاره کرد و گفت :رضا خان ،اقداماتی در جهت غربی کردن جامعه ایران انجام داد که برخی اثرات بجا مانده آن ،هنوز جامعه اسلامی ما را رنج می دهد.

وی با اشاره به ترویج بدحجابی در دوران پهلوی افزود: متاسفانه دشمنان و پس ماندگان و تفاله های وابسته تمدن غربی ،همچنان پدیده بدحجابی و بی حجابی و ولنگاری را در امتداد تفکر پهلوی در مملکت رواج می دهند.

امام جمعه داورزن در بخشی از سخنانش یوم الله 19 دی56 را تاریخ تحولات جدید در دنیا دانست و اظهار کرد: اگر قیام مردمی در قم در آغاز نهضت نبود حتی ممکن بود ،دشمنان انقلاب اسلامی هویت اسلامی نهضت را انکار کنند.

وی افزود: در واقع حادثه عظیم 19 دی پاسخ ایمان مداری و ولایت مداری جامعه اسلامی به دشمن بود و یک حرکت هوشمندانه و دقیق در تحولات کشور ایران بود.

خطیب جمعه داورزن ادامه داد: درس 19 دی این است که ملت باید حوادث را قبل از وقوع بفهمد و عکس العمل هوشمندانه به جا و به موقع نشان دهد.



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.