اخبار سبزوار پيام : فرهنگی و هنری


اخبار » فرهنگی و هنری / تاریخ خبر: 24 مهر 1390 / کد مطلب: 767 / نظرات: 0

هشدار مدیر آموزش و پرورش سبزوار به اولیاءدانش آموزان /


استفاده از ماهواره در فضاي خانه يك خيانت آشكار به دانش آموزان و فرزندان این مرز و بوم است .


استفاده از ماهواره در فضاي خانه  يك خيانت آشكار به دانش آموزان و فرزندان این مرز و بوم است معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش سبزوار هشدار داد: والدین باید از استفاده ماهواره در محیط خانه پرهیز کنند زیرا استفاده از ماهواره در فضاي خانه  يك خيانت آشكار به فرزندان و دانش آموزان اين مرز و بوم است .
 مهندس قدرت ا... راه چمنی   در مراسم نواخته شدن زنگ آغاز هفته پیوند اولیائ و مربیان سبزوار که در مدرسه شاهد 7 این شهرستان برگزار شد افزود : شايد تصور برخي خانواده ها اين باشد كه اين ابزار استكبار جهاني مشكل خاصي را براي دانش آموزان ايجاد نمي كند اما والدين عزيز بايد بدانند استفاده از اين ابزار كم كم زمينه انحراف را در فرزند دلبند شما ايجاد مي كند.
 این مسوول توصیه کرد: از اين جهت والدين عزيز بايد از استفاده از ماهواره در محيط خانه به شدت پرهيز كنند .
  مدير كل و مدير آموزش و پرورش سبزوار در اين مراسم با اشاره به اهميت كمتر شدن فاصله بين اوليا دانش آموزان و معلمان مدارس بر حذف واسطه در اين ارتباط تاكيد كرد.
وی  افزود :  با توجه به ابعاد مختلف تربيتي دانش آموزان  در خانه و  مدرسه و حتي در مابين خانه و مدرسه اوليا دانش آموزان تعامل خود را با مربیان هر چه بيشتر و مستمر تر کنند.
"راه چمنی "گفت : مربيان مدرسه باید بتوانند راهكارهاي بهتر و موثرتري را در راستاي تربيت آينده سازان اين مرز وبوم برداشته و دانش آموزان را از هر حيث آماده پذيرش مسئوليتهاي مهم خود در آينده بنمايند .
مهندس "راه چمني "در ادامه با اشاره به لزوم اهميت مباحث اخلاقي و تربيتي دانش آموزان افزود : همانظوري كه والدين دانش آموزان به وضعيت جسمي فرزند خود حساس هستند بايد نسبت به مباحث تربيتي و اخلاقي آنان نيز حساس باشند.
وی ادامه داد: از اين منظر نيز فرزندان خود را تحت نظر داشته باشند  و ارتباطات آنان را مد نظر داشته و نسبت به آن حساس باشند .


در ادامه ميثاق نامه اوليا ومربيان توسط يكي از اوليا دانش آموزان قرائت شد .
پايان بخش اين مراسم نواخته شدن زنگ پيوند اوليا ومربيان توسط همسر "شهيد بيدي" در این شهرستان بود .





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.