اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 17 دي 1392 / کد مطلب: 7677 / نظرات: 0


وقوع ماهانه 180 تصادف با 190 مجروح در سبزوار


فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی سبزوار از وقوع ماهانه بیش از 180 تصادف در این شهرستان خبر داد.
 سرهنگ سعید متین در جلسه شورای ترافیک شهرستان گفت: متاسفانه با این تعداد تصادف حجم آمار مجروحین نیز به 190 نفر در ماه می‌رسد که آمار بسیار بالایی است.
وی با انتقاد از شهرداری سبزوار برای عدم نصب سرعتگیر در مکان‌های حادثه‌خیز تصریح کرد: متاسفانه شهرداری با وجود مصوبات شورای ترافیک شهرستان در اجرای طرح‌های آرام‌سازی ترافیک و نصب سرعتگیر در مکانهای پر حادثه مانند مسیر توحید شهر باعث شده تا تصادفات دلخراشی در این محدوده‌ها رخ دهد.
وی ادامه داد: حوادث دلخراشی در سطح شهرستان رخ می‌دهد که بیشترین مجروحین یا کشته شده‌های آن جوانان هستند که این مهم به دوعامل فرهنگ‌سازی در حوزه ترافیک و تلاش ما برای کاهش این تصادفات بستگی دارد.
وی از صدور بیش از 14 هزار و 33 اعمال قانون در این شهرستان خبرداد و گفت این میزان نسبت به سال گذشته افزایش 4 برابری داشته است.
متین با بیان اینکه پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان از سال 91 نسبت به نصب سرعتگیر و ایجاد موانع برای کم کردن سرعت خودروها در نقاط حادثه‌خیز شهر با شهرداری مکاتباتی داشته تصریح کرد: بیش از 15 نقطه حادثه‌خیر مورد شناسایی قرار گرفته و در این زمینه مکاتبات زیادی با شهرداری و شورای ترافیک شهرستان صورت گرفته که متاسفانه در این زمینه آن گونه که باید اقدام خاصی صورت نگرفته است.
وی با اشاره به مسئله کمربندی سبزوار نیز گفت: در این محدوده هم شاهد تصادفات سنگینی هستیم که با هماهنگی شورای ترافیک قرار شد در این مکان سرعتگیر نصب شود که اداره راه و ترابری، سرعتگیری را نصب کرده که استاندارد نیست و خود عامل تصادف شده است.فارس





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.