اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 20 دي 1392 / کد مطلب: 7692 / نظرات: 0

معاون استاندار و فرماندار سبزوار:


وظیفه ما تبدیل ارزشهای انقلاب به فرهنگ است


وظیفه ما تبدیل ارزشهای انقلاب به فرهنگ است معاون استاندار و فرماندار سبزوار گفت : وظیفه ما حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبدیل ارزشهای انقلاب به فرهنگ است .
 
به گزارش خبرنگار ایرنا ، قاسم شعبانی روز پنجشنبه در نشست ستاد دهه فجر سبزوار با تاکید بر انتقال دستاوردهای انقلاب شکوهمند اسلامی به نسل جوان جامعه، افزود : ارزشهای انقلاب اسلامی ، فرهنگی غنی و عظیم است که باید این فرهنگ را به نسل جوان و نوجوان جامعه منتقل کنیم .

وی با اشاره به رشادت های شهدای دوران انقلاب نیز گفت :ما امروز به برکت خون مقدس شهداست که توانسته ایم به بهترین شکل کشور را اداره کرده و در برابر استکبار ایستادگی کنیم.

شعبانی افزود : تنور انقلاب اسلامی در آن ایام سخت مبارزه با این قیام بزرگ شعله گرفت و باعث شد تا نظام باطل در برابر اراده ملت ایران سرنگون شود.

وی اظهار داشت : هدف از انقلاب ایران تجدید حیات و احیای اسلام بود که معمار کبیر انقلاب از همان نخستین جرقه آن در سال 42 ،در خطر بودن اسلام را فریاد می کردند.

وی با اظهار اینکه هدف اصلی انقلاب احیای اقامه احکام خدا و احیای دین اسلام در همه عرصه های جهانی و جامعه بود،افزود : اجرای حکومت دین و برنامه های دینی در جامعه استقلال ،آزادی ،پیشرفت ،عدالت ، رفع تبعیض و جامعه متخلق به اخلاق انسانی را به دنبال دارد.

وی افزود : با پیروزی انقلاب به استقلال، آزادی و پیشرفت در کلیه زمینه ها رسیدیم که همه را مدیون انقلاب هستیم .

معاون استاندار و فرماندار سبزوار همچنین بر برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر امسال با حضور پر شورو نشاط مردم تاکید کرد.

شعبانی این حضور را مهمترین مولفه امنیت کشور و تداوم انقلاب معرفی و اظهار داشت : انقلاب اسلامی متعلق به مردم و همه ما است و باید از تمام امکانات در جهت گرامیداشت هر چه باشکوهتر آن استفاده کنیم.





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.