اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 21 دي 1392 / کد مطلب: 7705 / نظرات: 0

در مراسم تودیع و معارفه شهردار داورزن:


امام جمعه خواستار توسعه و آبادانی داورزن شد


امام جمعه خواستار توسعه و آبادانی داورزن شد
 امام جمعه داورزن خواستار توسعه و آبادانی این شهرستان شد و گفت :مسوولان بایستی با تعامل در پیگیری و انجام برنامه ها در سطح این شهرستان جدی باشند.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ،حجت الاسلام محمود مداحی در مراسم تودیع و معارفه شهردار داورزن افزود:بر اساس امکانات و اعتبارات تصمیم گیری شود و به مردم بیش از توان جاری قول کار داده نشود.

وی به موقعیت جغرافیایی داورزن اشاره کرد و گفت:آستان ورودی مشهدالرضا(ع) باید وسیعتر و زیباتر از آنچه هست برای زائران حرم رضوی جلوه گر باشد.

وی اظهار کرد: وجود شهرک صنعتی در ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان داورزن خدفاصل روستای کاهک و شهر داورزن می تواند کمک شایانی به نماد و اعتبار شهرستان و میقات الرضای رضوی باشد.

معاون فرماندار داورزن هم در این مراسم از مسوولان خواست برای رفع مشکلات این شهرستان تازه تاسیس کار بیشتری شود.

حسین ایثارگر با بیان اینکه هرچه برای مردم کار شود باز هم کم است ،افزود: ورودی آستان قدس رضوی از افتخارات این شهرستان است.

شهردار جدید داورزن نیز در سخنانی موقعیت این شهر را یک فرصت بزرگ عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد،تا ماه آینده بتواند موضوعات شهر سازی را به طرح های عام المنفعه تبدیل کند.

مهدی بهادری با تشکر از زحمات شهرداران سابق داورزن گفت:تلاش خواهیم کرد افق های بلندی را برای مردم ترسیم کنیم و شهر را متناسب با الگو و نیاز های مردم بسازیم.

در این مراسم مهدی بهادری بعنوان شهردار جدید داورزن معرفی و از شهردار سابق این شهر قدر دانی شد./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.