اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 دي 1392 / کد مطلب: 7712 / نظرات: 0

رییس آموزش و پرورش ششتمد:


خیرین مدرسه ساز جهادگران عرصه مدرسه سازی و مدرسه یاری هستند


خیرین مدرسه ساز جهادگران عرصه مدرسه سازی و مدرسه یاری هستند
رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد گفت : خیرین مدرسه ساز جهادگران عرصه مدرسه یاری و مدرسه سازی هستند.

به گزارش " سبزوار پیام" به نقل از ایرنا مرتضی زیبایی اظهار کرد: قرار است جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار روز 16 بهمن ماه آینده در ششتمد برگزار شود.

وی گفت: اصلی ترین انگیزه دست اندرکاران جشنواره ایجاد و گسترش روحیه مدرسه یاری و مدرسه سازی است.

زیبایی افزود: اعتقاد ما بر این است که برگزاری چنین جشنواره هایی در ایجاد همدلی و عواطف انسانی مؤثر و مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار جهادگران عرصه مدرسه سازی محسوب می شوند و انسانهای وارسته و ارزشمندی هستند که از دنیای نامها و شهرت ها فارغ می باشند.

رییس اداره آموزش و پرورش ششتمد افزود: خیرین مدرسه ساز نه در پی تکریم و بزرگداشت خلق هستند و بلکه در صدد رسیدن به سر منزل دنیایی ماورای مادیات می باشند و همین یقین و ایمان به باورهای الهی به آنان آرامش می بخشد.

دبیر اولین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار ششتمد هم در این مورد در گفت و گو با ایرنا گفت: تاکنون با همت جمعی و تلاش صادقانه ی دوستان ، خیرین محلی شناسایی شده اند.

وی افزود: البته چشم انداز کلی ما این است که تمام ظرفیت منطقه که در سایر شهرها و حتی خارج از کشور سکونت دارند، در این کار خداپسندانه و ارزشمند شرکت نمایند.

اسماعیل فروزان کیا افزود: امیدواریم با همکاری دستگاه های اجرایی منطقه در شانزدهم بهمن ماه این جشنواره برگزار شود.

وی اظهار داشت: منظور از فضای آموزشی و کمبودهای این حوزه فضاهای عادی نیست و بلکه دغدغه مجموعه آموزش و پرورش ششتمد کمبود فضاهای استاندارد و نه ایده آل می باشد.

فروزان کیا ادامه داد: مدارس کلنگی که هیچ گونه مقاومتی در برابر بلایای طبیعی ندارند باید تخریب شوند و از طرفی رشد فزاینده و حیرت آور دنیای علم به ما این اجازه را نمی دهد که در هر نوع محیط آموزشی و با هر نوع کاربری به امر آموزش بپردازیم.

دبیر جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار ششتمد، افزود: منکر تلاش ها و زحمات صورت گرفته نیستیم اما بر این باور نیز اعتقاد داریم که فضاهای استاندارد برای آموزش در منطقه بسیار کم است.

وی گفت: اعتقاد راسخ داریم که جهاد مدرسه سازی باید سرعت بیشتری به خود بگیرد و مسلماً حضور خیرین محترم و مسوولان در همایش برای ایجاد فضای همدلی و شتاب بخشیدن به این امر مقدس و انسانی تأثیر ویژه ای دارد.

فروزان کیا یادآور شد: خیرین تاکنون کمک های ارزشمند و خوبی داشته اند که وظیفه خود می دانیم به نمایندگی از مجموعه آموزشی ششتمد ، دستان پر مهر و عطوفت آنان را به گرمی بفشارم.

وی افزود:ساخت مدارس ، تجهیز نمازخانه ها و دیوار کشی مدارس با سطح مشارکت بین 50 تا 100 درصد توسط این بزرگواران انجام شده است .

وی در عین حال افزود: محدودیت ها و کمبودهای زیادی هنوز در منطقه وجود دارد که باید با کمک خیران مرتفع شود./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.