اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 22 دي 1392 / کد مطلب: 7718 / نظرات: 1

وزیر بهداشت سوابق ارزشی خوبی در دوران دفاع مقدس دارد/


دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به سبزوار تشریح شد


دستاوردهای سفر وزیر بهداشت به سبزوار تشریح شد  نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی دستاوردهای سفر بهداشت به این شهرستان را تشریح کرد و گفت: دکتر قاضی زاده هاشمی یکی از بنیانگذاران جهاد سازندگی در کشور است و سوابق ارزشی خوبی در دوران دفاع مقدس دارد.
 
به گزارش سبزوار پیام ،محمد رضا محسنی ثانی  در گفت و گو با ایرنا افزود: دکتر قاضی زاده هاشمی از دوستان دیرینه شهدای مظلوم سبزوار در حماسه هویزه می باشد و به این دلیل در سالروز گرامیداشت یاد و خاطره آن شهدای والامقام به سبزوار آمد و ضمن شرکت در این مراسم با خانواده های آنها دیدار کرد.

وی اظهار داشت: جلسه دکتر قاضی زاده هاشمی با هیأت رییسه دانشگاه علوم پزشکی سبزوار نیز فرصتی بود تا مهمترین خواسته های بخش سلامت سبزوار به صورت شفاهی و کتبی به اطلاع ایشان برسد.

وی در ادامه با اشاره به بازدید دکتر هاشمی از بیمارستان واسعی سبزوار گفت: بیشتر امکانات بخش جراحی قلب باز این بیمارستان فراهم شده و احتمالا در دهه فجر امسال شاهد افتتاح این بخش باشیم تا نیاز مردم شهرستان های غرب خراسان رضوی برای انجام جراحی قلب باز ، به شهرهای مشهد یا تهران مرتفع شود.

وی گفت: پیگیری ها برای راه اندازی بخش جراحی قلب باز سبزوار از حدود دو سال قبل جریان داشته که اینک این پروژه در مراحل پایانی خود قرار گرفته است.

نماینده مردم سبزوار همچنین از روند مطلوب احداث مرکز سرطان شناسی سبزوار خبرداد و گفت : سبزوار اولین شهرستان غیر مرکز استان است که مرکز سرطان شناسی در آن راه اندازی می شود.

وی افزود: این می تواند به نوبه خود نیاز مردم شهرستان های اطراف را از سفر به مرکز استان(مشهد ) مرتفع سازد و باعث صرفه جویی در هزینه و وقت آنان شود.

وی ابراز امیدواری کرد که مرکز سرطان شناسی سبزوار نیز در همین امسال و تا ایام دهه مبارکه فجر به بهره برداری برسد.

محسنی ثانی گفت : ما نمایندگان مردم سبزوار در مجلس ،در دولت جدید نیز همچون گذشته، دعوت از وزیران و رؤسای سازمان های کشوری به این شهرستان را دنبال خواهیم کرد./5






منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.