اخبار سبزوار پيام : اجتماعی





اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 23 دي 1392 / کد مطلب: 7719 / نظرات: 0

رئیس اداره بهزیستی سبزوار:


کمک های نقدی خیران به بهزیستی سبزوار 74 درصد افزایش داشت


کمک های نقدی خیران به بهزیستی سبزوار 74 درصد افزایش داشت
رییس اداره بهزیستی سبزوار از افزایش 74 درصدی کمک های نقدی خیران به این اداره در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش "سبزوار پیام " به نقل از ایرنا ، محمد حسین هادوی فر گفت: کمک های نقدی خیران به این اداره در این مدت بیش از سه میلیارد و 444 میلیون ریال بوده است .

وی کمک های غیرنقدی خیران در 9 ماهه نخست امسال به اداره بهزیستی سبزوار را نیز بیش از 10 میلیارد و 841 میلیون ریال عنوان کرد و افزود : این کمک ها در مقایسه با سال گذشته تغییری نداشته است.

وی با بیان اینکه کمک های خیران در بخش خدماتی به این اداره در مقایسه با سال گذشته 312 درصد رشد داشته است ، افزود : این کمک ها در 9 ماهه نخست امسال یک میلیارد و 395 میلیون ریال بوده است.

رییس اداره بهزیستی سبزوار همچنین کمک های خیران به بخش غیردولتی (مراکز و موسسات تحت نظارت این اداره ) را بیش از 15 میلیارد و 525 میلیون ریال اعلام کرد.

هادوی فر اظهار داشت : بیش از هفت میلیارد و 503 میلیون ریال از این کمک ها به صورت نقدی ، بیش از چهار میلیارد و 940 میلیون ریال به صورت غیرنقدی و بیش از سه میلیارد و 82 میلیون ریال از این کمک ها در بخش خدماتی بوده است.

وی با اظهار اینکه کمک های نقدی در بخش غیردولتی بهزیستی هم در 9 ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته از رشد 80درصدی برخوردار بود ، افزود: همچنین کمک های خیران در بخش خدماتی 300 درصد و در بخش غیردولتی 100 درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشت.

رییس اداره بهزیستی سبزوار با قدردانی از کمک های خیرین اظهار داشت : خیران به عنوان بازو و پشتیبان اداره بهزیستی محسوب می شوند.

هادوی فر بر نقش مشارکت های مردمی و خیران در یاری رساندن و خدمت رسانی به مددجویان این اداره تاکید کرد و اظهار داشت : اعتبارات دولتی با توجه به گستردگی وظایف بهزیستی و تعداد مددجویان به هیچ وجه تکافوی نیاز نمی کند.

وی در مورد ضرورت کمک های خیران اظهار داشت : با توجه به پشت نوبتی های بهزیستی بدون کمک های مردمی در پاسخگویی به مراجعان با مشکل مواجه خواهیم بود در عین اینکه مستمری پرداختی به مددجویان نیز جوابگوی نیازهای معیشتی آنها نیست.

وی ادامه داد : کمک های خیران بر اساس اولویت ها برای هزینه های دارو و درمان ،تهیه لوازم ضروری زندگی ، ازدواج و تهیه سبد کالا برای مددجویان و پشت نوبتی های این اداره هزینه می شود.

بیش از 11 هزار و 500 خانوار تحت پوشش اداره بهزیستی سبزوار هستند./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.