اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 24 دي 1392 / کد مطلب: 7726 / نظرات: 0


بیش از60 برنامه شاد فرهنگی و تبلیغی در سبزوار اجرا می شود



کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی سبزوار گفت :با آغاز هفته وحدت ،بیش از60 برنامه شاد فرهنگی و تبلیغی باعنوانˈ کاروان های دین،نشاط و زندگیˈ توسط کارشناسان کودک و نوجوان در این شهرستان برگزار می شود.

به گزارش " سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، حسن ملوندی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه ها از اول هفته وحدت تا پایان سال جاری در سطح این شهرستان اجرا می شود.

وی افزود:درجلسه هماهنگی که باحضور کارشناسان کودک و نوجوان اداره تبلیغات اسلامی سبزوار برگزار شد،اجرای طرح کاروان دین،نشاط و زندگی به کارشناسان کودک و نوجوان این اداره واگذار شد.

وی بیان کرد: این طرح با هدف ایجاد و تقویت روحیه شور و نشاط دینی در بین کودکان و نوجوانان مساجد،کانون های فرهنگی،مدارس،مهدهای کودک و...در شهرستان های سبزوار،خوشاب و داورزن برگزار می شود.

وی افزود:مبلغان در مناسبت های ملی و مذهبی به ویژه جشن ها و اعیادی همچون هفته وحدت، میلاد ائمه معصومین(ع) و دهه مبارک فجر به اجرای برنامه می پردازند.

وی ادامه داد: برگزاری مسابقات دیجیتالی،کار با کاغذ و قیچی،قصص قرآنی و بازی ها و سرگرمی های دینی از جمله برنامه هایی است که در این طرح به اجرا در می آید.

وی آمادگی این اداره جهت برگزاری برنامه های مزبور در مراکز مذهبی،فرهنگی و هنری کودکان و نوجوانان در سطح شهرستان های یاد شده را اعلام کرد./6





منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.