اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 دي 1392 / کد مطلب: 7729 / نظرات: 1

فرماندار خوشاب :


برنامه های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود


برنامه های دهه فجر با محوریت مردم برگزار شود فرماندار خوشاب بر برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه مبارک فجر امسال با محوریت مردم تاکید کرد.

به گزارش"سبزوار پیام" حسین ابراهیمی کردیانی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : انقلاب متعلق به مردم است و برگزاری جشن های ایام فجر انقلاب اسلامی بایستی با حضور پرشور و نشاط مردمی ،نهادها و تشکلات مردمی برگزار شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی متعلق به مردم و همه ما است و باید از تمامی امکانات در جهت گرامیداشت هر چه باشکوهتر آن استفاده کنیم.

وی با اظهار اینکه ملت انقلابی و بصیر ایران همواره در همه عرصه هایی که انقلاب و نظام به وجود آنها نیازمند بوده حضور یافته اند، افزود : ملت ما با این حضور همیشگی خود در صحنه و پیروی از فرامین رهبری به همه بدخواهان نظام نشان دادند که پایبند اصول و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

فرماندار خوشاب، ایمان و اعتقاد قلبی مردم به انقلاب و حضور آنان در همه صحنه ها را نشان از وفاداری آنان به آرمان های انقلاب عنوان کرد و گفت: یکی از دستاوردهای بسیار بزرگ انقلاب اسلامی دمیده شدن روح خودباوری و اعتماد به نفس ملی در میان ملت ایران بوده است .

رییس ستاد دهه فجر خوشاب با اشاره به تشکیل 12 کمیته در این ستاد گفت : کمیته طرح و برنامه و امور عمرانی ، فرهنگی و آموزش ، زنان و خانواده ،اطلاع رسانی و تبلیغات ، ایثارگران ، ورزش و جوانان ، اصناف و کمیته ارزشیابی عملکرد از جمله این کمیته ها است .

ابراهیمی کردیانی همچنین با اشاره به تشکیل کمیته همیاری و تشکلات مردمی در ستاد دهه فجر خوشاب گفت : این کمیته به منظور برنامه ریزی برنامه های مردمی برای دهه فجر در شهر و روستاها فعال شده است.

فرماندار خوشاب با تاکید بر تبیین دستاوردها و ارزش های انقلاب بویژه در ایام دهه فجر اظهار داشت : همه اقشار جامعه برای معرفی انقلاب و دستاورد های آن مسوول هستند.

مهندس ابراهیمی کردیانی افزود : این ایام فرصت مغتنمی است تا خدمات و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برای جوانان و نوجوانان که آن دوران را از نزدیک درک نکرده اند به خوبی تبیین شود./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


1 نظر در صف تاييد است.