اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 25 دي 1392 / کد مطلب: 7730 / نظرات: 0


مشاور فرماندار سبزوار: 200 برنامه در دهه فجر توسط کمیته بانوان سبزوار برگزار می شود



مشاور فرماندار و دبیر کمیته بانوان و خانواده فرمانداری سبزوار از اجرای حدود 200 برنامه همزمان با دهه مبارک فجر امسال توسط این کمیته خبر داد.

به گزارش "سبزوار پیام" به نقل از ایرنا ، راضیه حدادنیا روز سه شنبه در نشست کمیته بانوان ستاد دهه فجر سبزوار گفت : اهم برنامه های دهه فجر حول محور تبیین ارزشها و دستاوردهای انقلاب در حوزه بانوان در قالب نشست ها و کارگاه های آموزشی است.

مشاور فرماندار و دبیر کمیته بانوان و خانواده فرمانداری سبزوار همچنین از اجرای برنامه هایی با هدف آموزش خانواده ، سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده در ایام دهه فجر خبر داد.

حدادنیا افزود: این برنامه ها با هدف تبیین دستاوردهای بانوان طی سال های پس از انقلاب ،نقش زنان در پیروزی و تداوم انقلاب ،بهره گیری از استطاعت های هنری زنان این شهرستان در جهت با نشاط سازی ایام ا... دهه مبارک فجر ،تجلیل از زنان تاثیر گذار در عرصه های مختلف و تجلیل از زنان ایثارگر برگزار می شود.

وی برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی ، سرکشی از مادران و همسران شهدا ، برگزاری کلاس های قرآنی ، برگزاری شب شعر، برگزاری نمایشگاه نقاشی ایتام کمیته امداد و معلولان اداره بهزیستی ، برگزاری مسابقات ورزشی در بخش های تابعه و ... را از جمله برنامه های این کمیته عنوان کرد.

مشاور فرماندار سبزوار ایام دهه فجر را بهترین فرصت برای بازنگری و آگاهی بخشی زوایا و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب به ویژه برای نسل جوان عنوان کرد.

حدادنیا اظهار داشت : جهت دهی برنامه های دهه فجر برای آشنایی نسل سوم و چهارم انقلاب با اندیشه های امام راحل و ارزش های والای نظام اسلامی و نقش رهبری در هدایت و توسعه و پیشرفت کشور از مهمترین اهداف کمیته بانوان در این ایام است ./6



منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.