اخبار سبزوار پيام : اجتماعی


اخبار » اجتماعی / تاریخ خبر: 26 دي 1392 / کد مطلب: 7744 / نظرات: 0


جمع آوری و ساماندهی متکدیان در سبزوار اراده جمعی می خواهد


جمع آوری و ساماندهی متکدیان در سبزوار اراده جمعی می خواهد
 معاون سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری سبزوار گفت: جمع آوری و ساماندهی متکدیان این شهر نیاز به اراده جمعی دارد.

به گزارش امروز روابط عمومی شهرداری سبزوار، قاسم قاسمی اظهار کرد: ساماندهی متکدیان از مهمترین اقداماتی است که باید در دستور کار مدیران و مسوولان این شهرستان قرار گیرد.

وی افزود: به منظور رفع آسیب های اجتماعی، طرح جمع آوری متکدیان در ماه های پایانی سال و آستانه نوروز با جدیت بیشتر انجام می شود.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح با همکاری سازمان میادین و مرکز بحران های اجتماعی در این شهر اجرا می شود، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 74 متکدی از سطح شهر جمع آوری و ساماندهی شده اند.

قاسمی اظهار داشت: علاوه بر اینکه ساماندهی و جمع آوری متکدیان از سطح شهر توسط گروههای ویژه گشت زنی در طول سال انجام می شود، تا پایان سال جاری متکدیان طی 22 روز تعیین شده در ساعاتی خاص جمع آوری و برای ساماندهی به اورژانس اجتماعی تحویل داده می شوند.

وی به اجرای طرح ویژه جمع آوری متکدیان در نوروز 93 نیز اشاره کرد و افزود: با متکدیانی که طی ایام نوروز در ورودی و خروجی های شهر، بوستان ها، معابر و خیابان ها مشاهده شوند برخورد جدی می شود.

معاون سازمان میادین و مشاغل شهری شهرداری سبزوار با بیان اینکه بیشتر متکدیان سبزوار بومی هستند، گفت: اغلب این افراد بی خانمان، معلول ذهنی، معتاد و همچنین کودک هستند که باید تدبیر اساسی و جدی از سوی متولیان امر اندیشیده شود.

وی اظهار داشت: برای شهری بدون متکدی نیازمند تعامل، همکاری و عزم جدی همه متولیان امر و ایجاد اردوگاه مناسب هستیم/6
منبع: ایرنا




منبع: سايت خبري تحليلي سبزوار پيام
www.SabzevarPayam.com
نظرات شما

نام:

ايميل:
وب:
شماره امنيتي:
نظر شما:


0 نظر در صف تاييد است.